Website embedden als pop-up

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Goedemiddag,

Ik heb een specifieke vraag, maar aangezien ik niet de juiste benamingen weet is het zoeken op Google erg lastig :+

Ik zou graag een Flickr map op een speciale manier willen embedden op een site zodat wanneer men op een specifieke link/thumbnail klik, zij deze Flickr map te zien krijgen in een pop-up.

Wat de frontpage van Tweakers dus doet met het laten zien van plaatjes zoals in dit item: nieuws: Apple showt laptop met vaste accu en nieuwe softwarefuncties. Hier worden de onderste 4 foto's gepresenteert adhv een thumbnail en wanneer hierop geklikt wordt wordt de website grijs en wordt het plaatje gepresenteerd. Bestaat hier een kant en klare code voor of bestaat het nog niet?

[ Voor 4% gewijzigd door vacuumcleaner op 21-01-2009 15:16 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:12
Zoek eens op lightbox of thickbox.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:06

TeeDee

CQB 241

posttoast schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:17:
Zoek eens op lightbox of thickbox.
Persoonlijk zou ik dan voor shadowbox gaan hoewel thickbox een goede 2e is in dit geval.

[ Voor 8% gewijzigd door TeeDee op 21-01-2009 15:48 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

TeeDee schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:47:
[...]

Persoonlijk zou ik dan voor shadowbox gaan hoewel thickbox een goede 2e is in dit geval.
Shadowbox is een schitterend stuk software, al kan het wat lastig implementeren zijn.

Thickbox zou ik met een grote boog omheen lopen.

code:
1
2
3
/* ---------->>> global settings needed for thickbox <<<-----------------------------------------------------------*/
/* ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------*/
*{padding: 0; margin: 0;}

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 22:42
Op http://planetozh.com/projects/lightbox-clones/ staat een overzicht van een heleboel lightbox clones en hun functionaliteiten. Ik denk dat je daar wel iets aan hebt. Een aantal daarvan kunnen ook met html overweg.

[ Voor 12% gewijzigd door JackPoint op 21-01-2009 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:12
Ik gebruik eigenlijk geen van beiden, maar maak me wel eens schuldig aan het gebruik van SmoothBox (draait onder Moo). De HTML daarvan is volgens mij wel netjes, de JS code niet zo heel erg.
JackPoint schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 17:59:
Op http://planetozh.com/projects/lightbox-clones/ staat een overzicht van een heleboel lightbox clones en hun functionaliteiten. Ik denk dat je daar wel iets aan hebt. Een aantal daarvan kunnen ook met html overweg.
Dank, dat overzicht kende ik nog niet! :)

[ Voor 49% gewijzigd door posttoast op 21-01-2009 18:54 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Mja, ik vind het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk om dit te vinden
http://gathering.tweakers...&where=Dit+forum#hitstart

Misschien de volgende keer zelf eerst proberen te zoeken, en dan pas vragen.

Stoer; Marduq

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.