Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Backup software Vista 64-bit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Voorheen maakte ik in Windows XP automatisch backups van "Mijn Documenten" naar mijn Maxtor OneTouch III externe schijf door middel van de meegeleverde (of te downloaden) Maxtor software. Dit proces ging continue door, tenzij je het uitschakelde.

Nu heb ik Windows Vista 64-bit geïnstalleerd, echter ondersteund de Maxtor software geen 64-bits besturingssysteem. De reden die ze noemen: "Because 64-bit Windows does not carry the proper registry files for most media-based programs." Daar kan ik verder heel weinig mee, behalve accepteren.

Mijn vraag is: Bestaat er een programma (liefst freeware) dan onder Vista 64-bit hetzelfde doet? Dus continue speuren of "Mijn Documenten" gewijzigd is en meteen kopieëren/verwijderen van/naar mijn OneTouch III schijf?

Alvast bedankt!!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:15:
Nu heb ik Windows Vista 64-bit geïnstalleerd, echter ondersteund de Maxtor software geen 64-bits besturingssysteem. De reden die ze noemen: "Because 64-bit Windows does not carry the proper registry files for most media-based programs." Daar kan ik verder heel weinig mee, behalve accepteren.
Right :+
Mijn vraag is: Bestaat er een programma (liefst shareware) dan onder Vista 64-bit hetzelfde doet? Dus continue speuren of "Mijn Documenten" gewijzigd is en meteen kopieëren/verwijderen van/naar mijn OneTouch III schijf?
Robocopy zit standaard in Vista, scriptje voor maken (er zit bovendien een /MONitoring switch in) en die via Task Scheduler laten lopen? :)

Helemaal graties ook nog :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 18:12:
Robocopy zit standaard in Vista, scriptje voor maken (er zit bovendien een /MONitoring switch in) en die via Task Scheduler laten lopen? :)

Helemaal graties ook nog :)
Scriptje maken ....... |:(

Verwijderd

lol.. google man :D

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:25
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:15:
Mijn vraag is: Bestaat er een programma (liefst shareware) dan onder Vista 64-bit hetzelfde doet? Dus continue speuren of "Mijn Documenten" gewijzigd is en meteen kopieëren/verwijderen van/naar mijn OneTouch III schijf?
Neem trouwens aan dat je freeware bedoelt? Kijk eens op de link hieronder, staan er wel een aantal tussen die aan je eisen voldoen. Zul je er wel zelf tussenuit moeten zoeken...

http://www.snapfiles.com/Freeware/system/fwbackup_r.html

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 21:37:
Kijk eens op de link hieronder, staan er wel een aantal tussen die aan je eisen voldoen. Zul je er wel zelf tussenuit moeten zoeken...

http://www.snapfiles.com/Freeware/system/fwbackup_r.html
Helemaal geweldig! "SyncBack" is echt een aanrader, tezamen met Windows Scheduler. Bedankt.
Wat mij betreft mag hij op slot.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Oh sorry, ik wist niet dat je geen moeite wilde doen ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:56
allwaySync -- freeware en doet wat je wil.
Je kunt zels kiezen dat hij alleen naar je maxtor toe sync of dat het 2 weg verkeer is dus als je iets wijzigt op je maxtor dat dan je pc wordt bijgewerkt.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 23:21:
[...]

Oh sorry, ik wist niet dat je geen moeite wilde doen ;)
Een scriptje maken is voor mij meer dan moeite doen ben ik bang..... :?
klaasbram schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 20:33:
allwaySync -- freeware en doet wat je wil.
Je kunt zels kiezen dat hij alleen naar je maxtor toe sync of dat het 2 weg verkeer is dus als je iets wijzigt op je maxtor dat dan je pc wordt bijgewerkt.
SyncBack is ook heel prettig, ik heb het zo ingesteld dat hij alles wat nog niet op de Maxtor staat daarheen kopieëert. Alles wat niet meer in Mijn Documenten staat, haalt hij ook van de Maxtor af. Als ik bestanden wis, gebeurt dat dus ook op de Maxtor.
Pagina: 1