• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-11-2025

Marce

Het is Marc met een C!

Topicstarter
Hallo,

Voor een project op school zoek ik een draadloze webcam of camera op batterijen oid. die live kan streamen naar een pc. Het maakt niet uit wat voor verbinding het is zolang het maar compleet draadloos is.

De camera mag niet al te groot wezen. maar het hoeft ook weer niet in een speldenkop te passen. een mooie groote is een camera ter groote van een gewone webcam oid. de resolutie hoeft ook niet zo heel hoog te wezen.

Ik hoop dat ik zo genoeg info heb gegeven, en sorry als het onder het verkeerde sub-forum staat maar ik had geen idee waar ik het anders zou moeten posten,

bij voorbaat dank,
Marc

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:27
Je kunt eens kijken naar producten van Axis, deze worden daar vaak voor toegepast. Bijv: http://www.wifishop.nl/manufacturers/Axis

Indien je iets specifieker kunt zijn met wat je wilt etc. kunnen we misschien een gerichter advies geven :)

Specs

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-11-2025

Marce

Het is Marc met een C!

Topicstarter
Het is voor een Profielwerkstuk voor de havo --> NT.

we zijn met informatica een robot aan het maken van lego mindstorms en het is de bedoeling dat het een soort van verkenningsvoertuig word die op afstand bestuurbaar is. maar als verkennings voertuig moeten we ook wat kunnen zien, vandaar de camera.

aangezien de robot niet heel groot is moet de camera ook niet te groot zijn.

en de cameras die op die site staan zijn een beetje boven budget.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:27
Geen laptop met (ingebouwde) webcam die je voor dit doel tijdelijk kunt gebruiken?

Overigens, over lego mindstorms + Xbox360 controller remote controller gisteren nog een blog gelezen (was bezig met Q-learning en subsumption architecture op Lego Mindstorms met LeJos): http://blogs.msdn.com/cod...e/2007/07/16/3902344.aspx

Specs

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-01 15:17

Zoefff

❤ 

Zeker omdat het voor een profielwerkstuk is zou ik wel verwachten dat je zelf al wat meer onderzoek had gedaan? Ik kan me niet voorstellen dat google of een willekeurige electronicazaak je hier niet meer over kan vertellen. We zijn er helaas niet voor om jullie zoekwerk uit te voeren :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.