Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mibasa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 19:08
ik gebruik sinds enkele dagen de fritzbox 7170 isdn in combinatie met de bestaande quattrovox.
het hele voip-gebeuren werkt perfect, ook met de quattrovox.
ik heb al veel gelezen over de simbox om voordelig 06-en te kunnen bellen. Wie heeft er ervaring mee in een met mij vergelijkbare situatie en hoe kan ik die simbox het beste inpassen?
zit er veel kwaliteitsverschil in die apparaten en op welk bedrag moet ik rekenen voor een enkele simbox of evt een duosimbox?

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 07:09
Dit is inderdaad mogelijk. Voorop gesteld je provider vindt het eigenlijk niet goed als je een simbox gebruikt. Een goede digitale 2 kanaalssimbox zit volgens mij rond de 800 a 900 euro. Er zijn ook analoge boxen te koop, deze zijn echter zo traag als dikke stront en dat betekend dat je zo 15 seconde zit te wachten voordat je verbinding hebt. Krijg je nu wel wat korting voor je abonnementen die erin gaan.

• Mibasa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 19:08
dank voor je reactie. wat betreft de providers, daar lopen diverse discussies over op het net. ik ben van mening dat ze die simbox pas kunnen traceren aan de hand van imei nummers. verder zou het dan ook irreëel zijn als mensen alleen thuis met hun mobiel bellen en dan uitsluitend 06-en.
maar goed, de aanschafprijs ligt vooralsnog te hoog, een besparing zou dan pas na jaren merkbaar worden. ik heb er voorlopig een poivy accountje aangehangen. nadeel is het prepaid en dus telkens opwaarderen.

Verwijderd

ik begrijp dat je met de simbox op de nationale mobiele nummers kan besparen.
Maar ik lees dat het ook mogelijk is om op internationale gesprekken te besparen maar dat is mij niet duidelijk hoe dit dan werkt?