Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al zegt: is het mogelijk de agenda van microsoft works te koppelen met een mobiele telefoon?

Ik zoek eigenlijk een koppeling tussen een digitale agenda en een portable agenda. Ik wil geen verjaardagen, adressen e.d. meer vergeten en graag zou ik dit digitaliseren.

Helaas heb ik nog geen bevredigend antwoord kunnen vinden.. wellicht dat een van jullie dit al toepast!?
thnx anyway

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:41
Dit is PMD, voor mobiele telefoons is er zelfs een hele hoofdgroep: Telefonie. Normaal gesproken zou ik het topic verplaatsen. Maar je geeft echt te weinig informatie. Wat voor telefoon wil je mee synchroniseren? Hoe wil je synchroniseren? Draadloos (bluetooth, wifi etc.) of met een kabeltje...

Kortom, ik zou je aan willen raden om een uitgebreidere topicstart te maken en dan een topic te openen in een van de betreffende (sub)fora in Telefonie :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.