Ik ben al een hele ochtend bezig om te proberen een afbeelding te uploaden naar Flickr met behulp van de phpFlickr Class 2.3.0.1 Het wil echter niet lukken
Uit de documentatie van de klasse:
" Uploading is pretty simple. Aside from being authenticated (see Authentication
section) the very minimum that you'll have to pass is a path to an image file on
your php server. "
Ik krijg echter gewoon niets te zien als resultaat, ook geen fout melding? Heb het al op verschillende manieren geprobeerd (ook sync_upload en async_upload) Iemand die ervaring heeft met het uploaden naar flickr desnoods op een andere manier dan met deze klasse?
Krijg maar geen voorbeelden gevonden op internet van complete scripts als voorbeeld.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| if(isset($_POST['title'])){ require_once("phpFlickr.php"); $f = new phpFlickr("key","key"); $target_path = $_SERVER['DOCUMENT_ROOT']."/flickr/upload/"; $target_path = $target_path . basename( $_FILES['photo']['name']); if(move_uploaded_file($_FILES['photo']['tmp_name'], $target_path)) { chmod($target_path,'0777'); $result = $f->async_upload($target_path); echo "Het resultaat was: ".$result; } else{ echo "There was an error uploading the file, please try again!"; } } else { echo "geen data"; } ?> <form action="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>" method="post" enctype="multipart/form-data"> <input type="text" name="title" value="comictest" /> <input type="text" name="description" value="comictest"/> <input type="file" name="photo" /> <input type="submit" /> </form> |
Uit de documentatie van de klasse:
" Uploading is pretty simple. Aside from being authenticated (see Authentication
section) the very minimum that you'll have to pass is a path to an image file on
your php server. "
Ik krijg echter gewoon niets te zien als resultaat, ook geen fout melding? Heb het al op verschillende manieren geprobeerd (ook sync_upload en async_upload) Iemand die ervaring heeft met het uploaden naar flickr desnoods op een andere manier dan met deze klasse?
Krijg maar geen voorbeelden gevonden op internet van complete scripts als voorbeeld.
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama