Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[dreamweaver] welk font gebruikt de editor

Pagina: 1
Acties:

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 18:41

klaaz

it's me!

Topicstarter
Ik ben een oud Dreamweaver CS3 gebruiker maar kan sinds enige tijd niet meer beschikken over het pakket.

Nu ben ik bezig met phpdesigner en dat ziet er goed uit. Waar ik echter slecht aan kan wennen is het gebruikte font (courier new) in de editor. Het plaatje ben ik niet gewend en wordt daardoor onoverzichtelijk.

Ik wil dit graag op hetzelfde font instellen als in de dreamweaver texteditor om het vertrouwde beeld terug te krijgen maar kan nergens vinden welk font hierin gebruikt wordt.

Kan iemand die Dreamweaver CS3 gebruikt mij dat vertellen ?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-11 08:50
Hmm, die staat hier ook gewoon op Courier New (9). Had je die niet toevallig een keer naar eigen wens aangepast dan?

Nickname does not reflect reality

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
De default setting is idd Courier New (dat is hier althans ook zo in een DW CS3 installatie die nog nooit gestart is was :P )

Misschien een leuk/handig linkje: http://www.codinghorror.com/blog/archives/000969.html

[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 21-01-2009 11:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 18:41

klaaz

it's me!

Topicstarter
mmmm. Hier staat ie op 10 in phpdesigner en als ik hem op 9 zet dan doet phpdesigner vaag... (laat slechts de eerste 20 karakters zien van elke regel.)

But thanks!