Hallo,
IK heb advies nodig. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Mijn budget is ongeveer 800 euro (los van de dvd speler of eventueel incl.)
Mijn voorkeur gaat uit naar de volgende receivers:
- Harman Kardon AVR 247/347 (vorige serie) voor 350 euro (bij www.correct.nl)
- Harman Kardon AVR 255 (529 euro)
Het verschil is dat de 255 ook upscaled tot 1080p en niet tot 720p en dat de 255 beschikt over DTS-HD en nog een MASTER-HD sound ofzo.... Ik ben niet zo een kenner maar dit waren de verschillen.....
En daarbij 1 van de volgende boxen sets:
Harman Kardon HKTS 11 voor 329 euro en dan 2 vloerstaanders van KEF C5 bijv.
Mordaunt Genie 5.1 set voor 530 euro
Hebben jullie nog een advies (bijv. andere boxen etc...)
Mijn vraag is voornamelijk ook wat jullie zouden doen de vorige versie van Harman Kardon en investeren in boxen of de duurdere receiver en mindere boxen maar later uitbreiden.....
Alvast bedankt!!!
IK heb advies nodig. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Mijn budget is ongeveer 800 euro (los van de dvd speler of eventueel incl.)
Mijn voorkeur gaat uit naar de volgende receivers:
- Harman Kardon AVR 247/347 (vorige serie) voor 350 euro (bij www.correct.nl)
- Harman Kardon AVR 255 (529 euro)
Het verschil is dat de 255 ook upscaled tot 1080p en niet tot 720p en dat de 255 beschikt over DTS-HD en nog een MASTER-HD sound ofzo.... Ik ben niet zo een kenner maar dit waren de verschillen.....
En daarbij 1 van de volgende boxen sets:
Harman Kardon HKTS 11 voor 329 euro en dan 2 vloerstaanders van KEF C5 bijv.
Mordaunt Genie 5.1 set voor 530 euro
Hebben jullie nog een advies (bijv. andere boxen etc...)
Mijn vraag is voornamelijk ook wat jullie zouden doen de vorige versie van Harman Kardon en investeren in boxen of de duurdere receiver en mindere boxen maar later uitbreiden.....
Alvast bedankt!!!