Toon posts:

2 samsung schermen 1 afstandsbediening

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik zit met een probleem wat mij nogal stoort. Ik heb 2 samsung schermen (1 2032MW en de anders 32r82b(. Nu is mijn vraag is het ook mogelijk om bij 1 van deze schermen de ontvanger uit te schakelen, want ik gebruik 1 scherm als monitor en de 2e als tv op mijn kamer, ze reageren namelijk allebei op dezelfde afstandsbediening.

ik hoop dat iemand met wat tips kan komen want dit stoort mij nogal

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 10:01
IR ontvanger afplakken met DUCT Tape ?

Verwijderd

Topicstarter
is mogelijk ja maar is toch geen gezicht. niet iets mogelijk om interns te doen??

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 10:01
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:07:
is mogelijk ja maar is toch geen gezicht. niet iets mogelijk om interns te doen??
Als je de DUCT tape op dezelfde manier snijdt als het lensje (rond, vierkant, rechthoekig) valt dat toch niet op? Je kan natuurlijk ook gewoon isolatietape gebruiken?

Je kan ook intern wat gaan lossolderen, maar dan vervalt je garantie.
je kan ook het lensje voor de ontvanger eruit prutsen, en zwartspuiten, maar dan kan je er later niets meer mee, als je hem wel terug op AB wil gebruiken.

[ Voor 23% gewijzigd door bartgabriels op 21-01-2009 11:29 ]

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:12
Afstandbediening met oogkleppen, moet je wel duidelijk naar de tv mikken die je wilt bedienen.

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-02 18:09

CdD

Interessant. Ik heb hetzelfde probleem: een Samsung 32R82 en een 26S81 in de woonkamer.

@ hierboven: dat menen jullie toch niet? Tape? 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door CdD op 21-01-2009 17:02 ]

99pixels.nl

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08-2025
Kinderslot op 1 van de 2 aanzetten?

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Waarom zou je het IR-oog niet met tape afplakken. Een IR-oog is superklein, een klein en op maat geknipt stukje tape doet wonderen. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-02 18:09

CdD

^ Afplakken ís een optie indd, maar dan werkt een van de twee tv's niet meer met IR. Voor TS maakt dat misschien niet uit, maar in mijn geval zou tape waardeloos zijn, omdat dan de tweede tv niet meer op afstand kan worden bediend.

99pixels.nl

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:36

SeatRider

Hips don't lie

CdD schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:38:
^ Afplakken ís een optie indd, maar dan werkt een van de twee tv's niet meer met IR. Voor TS maakt dat misschien niet uit, maar in mijn geval zou tape waardeloos zijn, omdat dan de tweede tv niet meer op afstand kan worden bediend.
Je kunt niet op miraculeuze wijze 1 van de 2 tvs met andere codes laten werken. Wat je kunt proberen is met half doorzichtig tape de IR ontvangers wat minder gevoelig maken. Of met half lege batterijen werken. Dan moet je echt goed mikken op de juiste TV :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Pagina: 1