Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

image maken

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al een verzoekje geplaats om van een laptop een image te maken en deze image dan gebruiken om een aantal andere dezelfde laptops in te spoelen.

Iemand gaf aan dat ik dan sysprep moet gebruiken, dat ziet er goed uit. maar nu komt het.

Ik wil 1 DVD maken, in een laptop doen aanzetten en alles moet dan ingespoeld worden. Dus deze DVD zal dan bootable moeten worden met de ISO of bestanden die ik heb gemaakt en er moeten wat vragen gesteld worden vauit sysprep.

Dit kan ik dus echt nergens vinden, wel dingen los van elkaar maar hoe ik zo een DVD maak ???? :?

Kan iemand me hiermee helpem.

Dennis

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik zie dat je in Image maken al dezelfde vraag hebt gesteld. Het lijkt me weinig zinvol om in twee losse topics hetzelfde te bespreken. Reageer dus even in dat topic en geef natuurlijk even aan wat je sindsdien hebt gedaan / geleerd. Zo staat [google=create bootable ghost dvd] al vol met tips (al zijn die zeker niet altijd correct), zoals gebruik maken van DOS Ghost + een paar (zelf te schrijven) batch scripts. Tenminste, ik neem even (gezien je andere topic) aan dat je een Ghost licentie hebt gekocht en dus niet zomaar andere (niet-gratis) image tools wilt gebruiken.

Maar ga dus verder in je eigen, oudere topic. Nog welkom op GoT trouwens! :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.