Toon posts:

bestanden opslaan via email

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag bestanden kunnen opslaan op een networkdrive via een email. De bestanden moeten per project worden opgeslagen. Het is de bedoeling dat je een mail stuurt naar een bepaald email adres met als subject een projectnummer en dat deze mail inclusief bijlage wordt opgeslagen in de projectmap op een bepaalde network drive. Ik gebruik exchange 2003.

Nu heb ik wat gezocht op internet maar ik kan er weinig over vinden. Zou iemand mij een tip kunnen geven in welke richting ik dit moet zoeken of is hetgeen wat ik wil niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:37

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Schrijf een programma die de mailbox uitleest en de attachment eruit haalt en wegschrijft?
Als je gaat googlen moet je toch wel kunnen vinden hoe je een mailbox kan benaderen vanuit code en vervolgens de attachments eruit kan halen....

En no offence, maaruh, kon je dit zelf niet bedenken?

[ Voor 10% gewijzigd door Creepy op 21-01-2009 10:01 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:03
Je kunt of zelf iets in elkaar zetten (daarom staat het in prg :? ) of je kunt kijken naar SharePoint en email enabled lists :)

Specs