In deeze zin staan drie fauten
JJJur schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:30:
De review van Prince of Persia is bewust alleen op het gameskanaal geplaatst, en niet op de algemene frontpage. We hebben met deze game te maken gehad met wat logistieke problemen (lees: we kregen de game veel en veel te laat binnen), waardoor de review totaal geen binding meer had met de actualiteit; het spel lag op het moment dat de review online kwam al meer dan een maand in de winkels. Dat was voor ons reden om te besluiten de review geen voorkeur te geven boven andere, meer actuele items op de frontpage. De review is, voor de geïnteresseerde lezers en ter archief, desondanks wel online gezet, alleen niet meer in de spotlights.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Zou dat dan ook gelden voor berichten met bijvoorbeeld alleen screenshots of een video, of een ultrakort nieuwsbericht van twee alinea's? (gewoon een vraag voor mijn beeldvorming)Glaanieboy schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:07:
Lichtelijk offtopic, maar toch hierbij passend: Ik maak geen gebruik van de rubrieken (of channels, zoals ze vroeger heetten) en verwacht dus ook om alles te zien op de index, ook dingen die alleen in een specifieke rubriek zijn gezet. Blijkbaar werkt dit niet, dus vraag ik mij af of er een setting is waarmee ik deze (en andere op dezelfde manier geplaatste) review wel kan zien? Dat een spel al een x tijd in de winkels ligt, maakt mij niet uit, ik koop toch spellen (meestal) pas een tijd na de release. Ik ben een Abo
Ja, in principe wel. Ik ben eigenlijk geïnteresseerd in alles, ben een heel nieuwsgierig persoon (ook al vergeet ik 75% weer omdat ik het in het dagelijks leven niet gebruik, toch wil ik het wetenWilbert de Vries schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:03:
[...]
Zou dat dan ook gelden voor berichten met bijvoorbeeld alleen screenshots of een video, of een ultrakort nieuwsbericht van twee alinea's? (gewoon een vraag voor mijn beeldvorming)
Eigenlijk verwacht ik, als ik op de index-pagina ben, dat ik alles van alle rubrieken zie. Ik geloof dat daar ooit eens een discussie over is geweest toen of de channels werden geïntroduceerd, of toen channels rubrieken werden genoemd, dat weet ik niet meer. Of de discussie nog steeds loopt weet ik niet, ik kan deze even zo snel niet meer terugvinden, maar toen ik dit topic zag, werd ik er toch weer door getriggerd.
Hetzelfde heb ik trouwens met .plans zonder plaatje, die komen niet in de 'reviews & features' banner. Maar da's geen redactie-voer...
[ Voor 6% gewijzigd door TheZeroorez op 21-01-2009 13:35 . Reden: gaat lekker met m'n taalgebruik ]
.plans Heb ik apart aangezet op de FPTheZeroorez schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:34:
[...]
Hetzelfde heb ik trouwens met .plans zonder plaatje, die komen niet in de 'reviews & features' banner. Maar da's geen redactie-voer...
quote: PoP niet in reviews en features (en meer)JJJur schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:30:
De review van Prince of Persia is bewust alleen op het gameskanaal geplaatst, en niet op de algemene frontpage. We hebben met deze game te maken gehad met wat logistieke problemen (lees: we kregen de game veel en veel te laat binnen), waardoor de review totaal geen binding meer had met de actualiteit; het spel lag op het moment dat de review online kwam al meer dan een maand in de winkels. Dat was voor ons reden om te besluiten de review geen voorkeur te geven boven andere, meer actuele items op de frontpage. De review is, voor de geïnteresseerde lezers en ter archief, desondanks wel online gezet, alleen niet meer in de spotlights.
In de haast perongeluk overheen gelezen
Ik had de betreffende Review graag op de FP gehad, ook omdat het toevallig die dagen rustig was mbt Reviews/Features en had hij er prima tussen kunnen staan. Afgelopen zomer met de Race Driver GRID, die was al een week of twee uit voordat de review op tweakers stond, maar deze kwam wel meteen in de Reviews en Features te staanHet ging inmiddels al over de algemene wenselijkheid van de aan- of afwezigheid van dergelijke zaken op de fp.
Als er nu elke dag berichtjes bij games komen die niet FP waardig zijn dan is het een ander verhaal, dan raakt je FP overspoeld met halve berichtjes, maar ik begrijp dat dat nog lang niet het geval is?
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!