Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vista Boot Niet Meer

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een opgedeelde schijf, (160GB opgedeeld in C: en D:), nou heb ik vista op de C; staan, en ik heb windows xp op de D: gezet, maar nu start hij meteen XP op, en ik krijg niet dat keuzemenu in dos om te kiezen tussen de bestudingsystemen. Nu heb ik xp eraf gegooid, en nou vind hij vista niet meer.

Kan iemand me helpen, zodat vista weer start?
Groeten Jos

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 23:25:

Kan iemand me helpen, zodat vista weer start?
Zo'n beetje elke HOWTO en uitlegsite die je krijgt als resultaat van [google=dualboot XP Vista] en gelet op [search=XP installeren na vista] moet je al een eind op weg helpen.

Daarnaast bevat de DVD ook een hersteloptie om opstartbestanden (die je door je XP install overschreven hebt) terug te zetten.

Ga daar eens mee aan de slag? :)

Aan de overvloed van search resultaten te zien heb je meer dan genoeg aanknopingspunten om eerst zelf dingen te proberen voor je een topic opent, en dat beetje eigen inzet om een oplossing te vinden stellen we hier wel op prijs.

Omdat dit wel erg vaak terug te vinden is gaat deze ook op slot.

[ Voor 23% gewijzigd door alt-92 op 21-01-2009 09:12 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.