Heb Call of Duty 4: Modern Warfare via Steam gedownload en speel het nu al best een tijdje. Sinds korte tijd bevriest soms mijn spel als ik spring. Als ik door een raam naar binnen wil klimmen of een muurtje op wil klimmen kan dit ook voorkomen. Dit lijkt op onregelmatige speelduur voor te komen.
Ik heb al gezocht hier op het form en Google. De volgende dingen heb ik al geprobeerd: opnieuw installeren, resolutie aanpassen (ook van de desktop, stond ergens dat dat kon helpen?) andere drivers installeren videokaart en controls aanpassen. Ook heb ik goed in de gaten gehouden of mijn videokaart en processor niet te warm worden maar dat is niet het geval.
Intel E8400 (40-55 graden na enkele uren spelen)
Nvidia 8800GT Alpha Dog (65 graden na enkele uren spelen)
Overige specs:
Gigabit X48-DQ6
GeiL 2x 2GB 800mhz
Corsair 750W
Airflow in mijn CM690 is uitstekend en alles blijft redelijk cool naar mijn weten.
Ik heb geen programma's als Xfire geinstalleerd of een microfoon ingeplugt. Deze bevriezing van de game kan ik de eerste keer nog wel met ctr-alt-del oplossen, maar zodra ik de game nogmaals durf op te starten en een tweede maal spring ergens, dan is de hele PC totaal bevroren en mag ik de reset knop indrukken.
Heeft iemand enig idee?
PS. Mijn eerste post hier, staat alles in de goede categorie?
Ik heb al gezocht hier op het form en Google. De volgende dingen heb ik al geprobeerd: opnieuw installeren, resolutie aanpassen (ook van de desktop, stond ergens dat dat kon helpen?) andere drivers installeren videokaart en controls aanpassen. Ook heb ik goed in de gaten gehouden of mijn videokaart en processor niet te warm worden maar dat is niet het geval.
Intel E8400 (40-55 graden na enkele uren spelen)
Nvidia 8800GT Alpha Dog (65 graden na enkele uren spelen)
Overige specs:
Gigabit X48-DQ6
GeiL 2x 2GB 800mhz
Corsair 750W
Airflow in mijn CM690 is uitstekend en alles blijft redelijk cool naar mijn weten.
Ik heb geen programma's als Xfire geinstalleerd of een microfoon ingeplugt. Deze bevriezing van de game kan ik de eerste keer nog wel met ctr-alt-del oplossen, maar zodra ik de game nogmaals durf op te starten en een tweede maal spring ergens, dan is de hele PC totaal bevroren en mag ik de reset knop indrukken.
Heeft iemand enig idee?
PS. Mijn eerste post hier, staat alles in de goede categorie?