Beste,
ik heb inmiddels een div site gemaakt maar zorgt tot zover alleen maar voor ellende.
Ik heb het internet afgestruimt naar info maar helaas zonder resultaat.
omdat ik graag de site in alle browsers goed zou willen hebben(IE, Mozilla, Safari) heb ik constant gedebugd bij fouten.
Eerste probleem:
De footer wou ik perse tegen aan de bottom hebben dus heb in de css netjes aangegeven dat footer bottom:0 moest hebben. Alleen om 1 of andere reden houdt ik een grijs randje over waardoor hij niet netjes doorloopt.
Screen Safari:
Screen Mozilla:
Screen IE:
Tweede probleem
verder heb ik in de div(container) 2 divs gemaakt, die zijn op hun beurt weer gevuld met background kleuren.
Alleen zijn de background kleuren in IE wel zichtbaar, en in Safari en Mozilla niet.
Ik heb de beide div's height op auto staan.
Sorry voor mijn vage uitleg, preview meegestuurd in link hieronder!
Css en index zijn als textbestandjes hieronder ook geplaatst!
Wie kan me helpen!
Preview van de site
Css van de site
Index van de site(broncode)
ik heb inmiddels een div site gemaakt maar zorgt tot zover alleen maar voor ellende.
Ik heb het internet afgestruimt naar info maar helaas zonder resultaat.
omdat ik graag de site in alle browsers goed zou willen hebben(IE, Mozilla, Safari) heb ik constant gedebugd bij fouten.
Eerste probleem:
De footer wou ik perse tegen aan de bottom hebben dus heb in de css netjes aangegeven dat footer bottom:0 moest hebben. Alleen om 1 of andere reden houdt ik een grijs randje over waardoor hij niet netjes doorloopt.
Screen Safari:
Screen Mozilla:
Screen IE:
Tweede probleem
verder heb ik in de div(container) 2 divs gemaakt, die zijn op hun beurt weer gevuld met background kleuren.
Alleen zijn de background kleuren in IE wel zichtbaar, en in Safari en Mozilla niet.
Ik heb de beide div's height op auto staan.
Sorry voor mijn vage uitleg, preview meegestuurd in link hieronder!
Css en index zijn als textbestandjes hieronder ook geplaatst!
Wie kan me helpen!
Preview van de site
Css van de site
Index van de site(broncode)