Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] svifliaq.dll melding bij opstarten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik krijg bij het opstarten van mn pc met XP SP3 de volgende foutmelding. Via google vind ik niks, dus ook geen hulp hoe ik het kan verhelpen. Tegelijk met deze fout kreeg ik ook last van adware dmv popups wanneer ik met firefox aan het surfen was. Dit heb ik met SuperAntiSpyware en AVG weggekregen, maar deze fout blijft terugkomen.

Error loading C:\WINDOWS\system32\svifliaq.dll

Access is denied.

Hoe kan ik dit aanpakken?

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 08:13

racoon

mooowwww

http://www.pctools.com/re...Of22KHznZgCFc0a3godbiLmlw

Proberer daarmee is je register eens te fixen?

of probeer de volgende eens deze fixt al je dll's

http://www.fixdlls.com/fi...L273ujznZgCFc0a3godbiLmlw

[ Voor 31% gewijzigd door racoon op 20-01-2009 20:43 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Download eens Autoruns van Microsoft en schakel die dll eens uit bij het opstarten door het vinkje er even voor weg te halen. Reboot en kijk of je nog steeds last van een Access is denied error hebt.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Thx guys,

Ik ga ermee aan de slag!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Download CCleaner (slim) eens, die heeft een optie om autorun files uit te zetten, of te verwijderen.

Dit is waarschijnlijk een achterblijfsel van malware, die gebruiken random namen, daarom dat je er weinig zult over vinden op Google.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

>>> BV en een titelfix

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, maar de fout heb ik met de tools weg gekregen. Heb nog wel iets van een virus op mn pc die ik niet wegkrijg, maar het probleem van deze thread is iig opgelost!

Bedankt voor de hulp!
Pagina: 1