Toon posts:

Home Cinema

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Nieuw huis, dus nieuwe multimedia. Full HD LCD al onderweg, pc gebouwd en staat, streaming client ook al uitgekozen dat is allemaal gelukt maar nu de audio... En dat levert nog de meeste kopzorgen op. Dus na drie dagen doelloos googlen maar eens een beroep op goeie oude tweakers.

Noem me veeleisend maar belangrijk is dat de set over een HDMI aansluiting beschikt en dat 4 speakers zogenaamde tallboys zijn, op standaarden (ik haat kabels over de muur en het gedoe die krengen op te hangen). En door die laatste eis vallen echt heel veel setjes al af.

Natuurlijk wil ik redelijk geluid hebben (zal alleen worden gebruikt voor films) en de prijs moet tussen de 250-300 liggen. Dit alles voor niet zon denderend budget dus. Een receiverset is dus al compleet niet te doen dus moet het zon kant en klaar setje worden.

Ik had mijn oog laten vallen op de Samsung HT-TZ315 maar die is amper leverbaar (ja door Pixmania maar na de shopreview te hebben bekeken ga ik daar toch echt niks bestellen!) en ik kan me niet voorstellen dat dat de enige is die aan die eisen kan voldoen ?

Verwijderd

Als HDMI en 'tall-boy' luidsprekers je enige eisen zijn dan moet je toch echt beter leren zoeken...
http://www.kieskeurig.nl/...nt=1&details=Y&advanced=1

Hoppa, 2 minuten werk, genoeg opties lijkt me.

Verwijderd

Op komplett is de HT-TZ315 6 februari weer leverbaar, en dan nog 2 dagen wachten tot dat hij thuis is. Ik verwacht hem ook rond die tijd. Lijkt me een super goeie set!

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-01 15:23
Is de Sony SF1300 iets? (of in die richting)

• Elconejo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 09:54
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 20:17:
Op komplett is de HT-TZ315 6 februari weer leverbaar, en dan nog 2 dagen wachten tot dat hij thuis is. Ik verwacht hem ook rond die tijd. Lijkt me een super goeie set!
Wat zijn nu de ervaringen ermee? Ik wil deze set ook wel kopen...

Heeft iemand een foto van de speakers in de woning geplaatst?