Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:57
Een bekend soort topic op GoT; schermpje is stuk, hoe kan ik nou contacten kopieren?

Met dat probleem zit ik dus nu ook. Echter, in de manual staat het niet zo uitgebreid bschreven dus kan ik nog niks. Kan iemand met een 2630 even vertellen wat ik moet doen om van telefoon naar SIM te kopieren, en wat eventuele foutmeldingen kunnen zijn en met welke toetsen je iets kan bevestigen?

• maarud
heeft niemand hier een 2630 ? Heb ie contacten hard nodig :)

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kan je niet het toestel via een usb kabeltje aan de pc hangen, en de contacten dmv PC Suite naar bijvoorbeeld outlook overhevelen?

[ Voor 8% gewijzigd door spone op 21-01-2009 11:26 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• maarud
nee die bestaat niet (schijnt), maar ik heb wel bluethooth :) zal even pc suite installeren.
Bedankt voor de tip!!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:43
Dit kun je ook nog proberen:
To copy a contact, select Menu > Contacts > Names > Options > Copy contact. You can
copy names and phone numbers between the phone contact memory and the SIM card
memory. The SIM card memory can save names with one phone number attached to them.
Volgens: http://discussions.europe...id=phones&thread.id=44189 is dat dus gelijk aan
But why don't transfer them to the SIM card memory instead?

Middle button> Up> Middle button> 7 downs> Middle button> Middle button> Middle button> lastly middle button again. There you go

Specs

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Blind 2 apparaten koppelen dmv bluetooth pairing is misschien nog wel lastiger dan de oplossing in de post voor mij.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• maarud
asfaloth_arwen schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:30:

[...]

Volgens: http://discussions.europe...id=phones&thread.id=44189 is dat dus gelijk aan

[...]
ah, super, dat ga ik ook even proberen!
spone schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:33:
[...]

Blind 2 apparaten koppelen dmv bluetooth pairing is misschien nog wel lastiger dan de oplossing in de post voor mij.
je hoeft toch alleen maar bluetooth aan te zetten en een paircode invullen? Hoef ik alleen maar de menutoetsen te weten :)

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:43
Overigens, misschien kijken of iemand in je omgeving (of even binnenlopen bij een lokaal verkooppunt van je provider) ook zo'n telefoon heeft met een werkend scherm, en dan de acties simultaan uitvoeren? Mochten de eerder gegeven opties geen oplossing bieden :)

[ Voor 14% gewijzigd door asfaloth_arwen op 21-01-2009 11:41 ]

Specs

• maarud
asfaloth_arwen schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:39:
Overigens, misschien kijken of iemand in je omgeving (of even binnenlopen bij een lokaal verkooppunt van je provider) ook zo'n telefoon heeft met een werkend scherm, en dan de acties simultaan uitvoeren? Mochten de eerder gegeven opties geen oplossing bieden :)
ja precies, dat wilde ik ook gaan doen als dit op niets zou uitlopen :)

• maarud
asfaloth_arwen schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:30:

[...]

[...]
ha, dit is gelukt!!!

SUPER!
Pagina: 1