Toon posts:

Verkeerde prijs, en komt steeds terug

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij dit product staat iedere keer een record met een verkeerd product. Het gaat om het eerste item, van AQ4U. Als je op hun site kijkt zie je dat het om een namaak grip gaat.

Ik heb die prijs al een paar keer gemeld, en ook een keer voor gemaild. Maar hij blijft maar terug komen. :( Denk ik steeds: mooi, eindelijk is 'ie wat goedkoper, is het nog steeds van die namaak troep. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Ik heb er voor gezorgd dat AQ4U geen prijzen meer kan koppelen aan genoemd product. Het koppelen van compatible aan orginele producten is bij ons niet toegestaan. Bedankt voor het melden :).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:09

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Jimp, hetzelfde geldt iig ook voor pricewatch: Nikon MB-D10 Multi-power Battery Pack (voor D300)

en zo zullen er nog wel meer zijn..

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Dat is inderdaad het bekijken wel waard... gaan we achteraan :).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

klein kickje: Hebben jullie al hiernaar kunnen kijken? Als het niet toegestaan is...

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Bedankt :), maar dit soort dingen kan je overigens ook en het liefst melden door op de datum te klikken in de "update" kolom. Vervolgens op het linkje naast "Prijs onjuist?" klikken en daar de melding te maken. Daar komt het in een centrale punt binnen zodat het sneller opgepakt en opgelost kan worden.

[ Voor 24% gewijzigd door Regeneration op 30-03-2009 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dat destijds gedaan, en toen werd er gezegd dat ernaar gekeken werd, maar het kwam daarna weer steeds terug. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Hetzelfde heb ik al enige keren gedaan bij de accu's voor nikon DSLR's

o.a. pricewatch: Nikon EN-EL3e Accu (Li-ion, 1500mAh)

Maar ook deze komen steeds terug.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

En dat is eigenlijk misschien wel hét punt van dit draadje. De spullen die AQ4U levert zijn over het algemeen niet slecht, maar het gaat in vele gevallen om compatible-spullen, en dus namaak. Dit (de vermelding in PW als zijnde genuine artikelen) is volgens de policy van t.net niet toegestaan.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Sjaak_Afhaak schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:09:
En dat is eigenlijk misschien wel hét punt van dit draadje. De spullen die AQ4U levert zijn over het algemeen niet slecht, maar het gaat in vele gevallen om compatible-spullen, en dus namaak. Dit (de vermelding in PW als zijnde genuine artikelen) is volgens de policy van t.net niet toegestaan.
Klopt helemaal gelijk. Dit heeft mijn collega me ook verteld. Zelf ben ik namelijk niet zo bekend met dit soort producten. Maar het is intern bekend. Er zal dan wederom naar gekeken worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnervogel
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-01-2023
Bij de C6380 printers in de Pricewatch staat iedere keer een record met een verkeerd produkt het gaat om het item van Pixmania.com. Dit is een link naar een C5380 printer met een prijs van € 109,-- de C6380 kost bij Pixmania echter € 158,--.

Ik heb die prijs al een paar keer gemeld. Maar hij blijft terug komen. :(

Edit 16-05-2009: Apart topic geopend hiervoor "Foute prijs C6380 van Pixmania in de Pricewatch"

[ Voor 10% gewijzigd door donnervogel op 16-05-2009 22:18 ]

Pagina: 1