Toon posts:

[iPod touch] iTunes remote app, wat zijn de mogelijkheden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niket of de vraag al gesteld is, kan het nergens vinden, en om nou al die topics door te lezen ;(
Je kunt dus met je Ipod Touch, dmv. REMOTE je Itunes op je PC bedienen.
Maar kan ik de muziek bestanden die op mijn PC staan, binnen Itunes, nu ook beluisteren op de Ipod als ik bv. beneden zit?
Of deze aansluiten op bv. een Homecinema set dmv. een USB kabel de muziek bestanden van mijn pc hierop afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 17:06:
Ik weet niket of de vraag al gesteld is, kan het nergens vinden, en om nou al die topics door te lezen ;(
Je kunt dus met je Ipod Touch, dmv. REMOTE je Itunes op je PC bedienen.
Maar kan ik de muziek bestanden die op mijn PC staan, binnen Itunes, nu ook beluisteren op de Ipod als ik bv. beneden zit?
Of deze aansluiten op bv. een Homecinema set dmv. een USB kabel de muziek bestanden van mijn pc hierop afspelen?
Zoeken even naar AirPort Express op de website van Apple, deze heeft AirTunes.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 22:30
Om even hierin op in te haken. bestaat er ook een programma die via wifi muziek kan streamen naar de iPhone/iPod Touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Simpel gezegt: Nee, wat jij wil kan niet. Je kan met Remote op je iPhone/iPod Touch iTunes bedienen op je pc/laptop, dus de muziek komt ook uit de speakers aangesloten op je pc/laptop.
Je kunt wel, zoals THE_BASE al aangeeft, een AirPort Express kopen, die je aansluit op je stereo-installatie, en dan muziek vanuit iTunes streamen naar die AirPort Express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
PhyruZ, welkom op GoT :w

Ik heb de titel van je topic aangepast naar "[iPod touch] iTunes remote app, wat zijn de mogelijkheden?". Een goede beschrijvende titel zorgt dat meer mensen je topic kunnen vinden. Alleen "Remote" schiet niet op ;) Verder verwachten we op GoT wat eigen inzet, dat houdt in dat je de productnamen spelt zoals ze bedoeld zijn (iPod touch en iTunes) en dat je wat vooronderzoek doet. In het AMD Beleid kun je vinden wat we precies van je verwachten. Het topic blijft deze keer open, maar let daarop de volgende keer.

Op de site van Apple kun je vinden wat de iTunes remote app precies doet: http://www.apple.com/nl/itunes/remote/.

Met een andere applicatie Simplify Media (3 euro in de App Store) kun je muziek vanaf iTunes naar je iPhone of iPod touch streamen, zolang je een dataverbinding hebt (wifi, 3G of 2G). Je kunt dan de iPod touch via de dockconnector of de koptelefoonaansluiting aansluiten op je homecinema set en muziek vanaf je PC afspelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 20-01-2009 17:38 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

3V3RT schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 17:11:
Om even hierin op in te haken. bestaat er ook een programma die via wifi muziek kan streamen naar de iPhone/iPod Touch?
Dat kan met Plugplayer, als je een uPnP server hebt draaien. Zoals bijvoorbeeld twonky.

Great minds think alike!

Pagina: 1