Ik heb net een nieuwe Wii remote binnengekregen, en nu kom ik erachter dat hij niet goed functioneert met oplaadbare batterijen: Dan verschijnt de pointer (het ''handje") niet op het scherm. Ik heb het geprobeerd met Duracell oplaadbare batterijen en met een wii-batterypack. Is er iets anders aan oplaadbare batterijen of moet de wii-remote het daarmee gewoon doen?
oplaadbare batterijen zijn 1,2 volt, itt 1,5 volt gewone batterijen. dit gaat meestal goed omdat ze een lagere interne weerstand hebben..
enne effe googlen:
Wikipedia: Wii Remote
enne effe googlen:
Wikipedia: Wii Remote
Although Nintendo discourages other rechargeable battery types such as lithium ion (Li-ion) and nickel-cadmium (NiCd), the company's support website indicates that nickel-metal hydride (NiMH) rechargeable batteries may be used.[46] A 3300µF capacitor provides a temporary source of power during quick movements of the Wii Remote when connection to the batteries may be temporarily interrupted.[47]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Mijn battery pack van een no-name is oplaadbaar en doet het prima. Deze is dan wel "speciaal" voor de Wii. Volgens mij zouden die het gewoon moeten doen.
No drama
Als je oplaadbare net hebt gekocht moet je ze soms eerst opladen.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Hier werken ze wel, maar ze zijn inderdaad erg snel 'te leeg'.
Anoniem: 148095
Ik heb ik alle 4 de wii remote's oplaadbare batterijen van GP.
type: NiMH, 1,2V 2600mAh.
Ze doen het in ieder geval 5uur.(langer heb ik er niet achter gezeten.)
Welke oplader heb je?
type: NiMH, 1,2V 2600mAh.
Ze doen het in ieder geval 5uur.(langer heb ik er niet achter gezeten.)
Welke oplader heb je?
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 148095 op 20-01-2009 20:25 . Reden: typo ]
Pagina: 1