Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Fonts] Bestaan er tools om fonts te wijzigen?

Pagina: 1
Acties:

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:59
Hallo,

Ik heb hier een verzoek van een gebruiker gekregen waar ik zo 123 geen antwoord op kan verzinnen. Ook google kan me niet echt verder helpen, wellicht ook omdat ik niet goed weet hoe erop te zoeken.

Het probleem is als volgt. Voor een bepaalde lasergraveermachine gebruiken wij single-line fonts om onze producten te graveren. in het product komt iets te staan als logo - 123456. Het logo is een png en het serienummer is in het single-line font. De reden dat we hiervoor een single-line font gebruiken is de snelheid. Met deze fonts gaat het graveren een stuk sneller.

Het plaatje is echter nog steeds heel erg langzaam. Daarom hadden wij het idee om het font aan te passen en bijvoorbeeld het copyright tekentje te vervangen door ons logo (een versimpel logo, omdat het net zo groot als het serienummer moet zijn). Hebben jullie hier toevallig wel eens wat mee gedaan en is dit überhaupt mogelijk?? Ik kan zo geen tools vinden waarmee dit mogelijk is. Toch moet het wel bestaan, want er zijn ook wel mensen die zelf hun eigen fonts maken.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!