Toon posts:

Gigabyte 9600 GT (nvidia) problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorig jaar Maart een gedeeltelijk nieuw systeem aangeschaft met de volgende producten:
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Processor :Intel E8200 - 2.66
Geheugen : Ocz 2 gig. 800mhz DualchannelPlatinium (5-5-5-15)
Moederbord : Gigabyte P35-DS3R P35
Harde schijf : 2x 500 gig
Voeding: Antec Neo 480W
Videokaart: Gigabyte 9600 GT 512mb
Besturing : XP Pro
----------------------------------------------------------------------------------------------
Het probleem is als volgt!
Sinds kort ben ik weer eens gaan gamen, wat ik nog niet had gedaan met dit systeem.
Bij het gamen met deze kaart, lopen elke keer m'n games vast!
M'n beeld gaat op zwart , schakeld m'n monitor uit en het geluid blijft in een loop hangen.
Dus het is net alsof zo'n oudewetse plaat blijft hangen qua geluid
Het gevolg is, dat ik m'n pc uit moet zetten met de welbekende knop en daarna weer opnieuw opstarten.
Ook dat gaat niet altijd van harte! als ik dan het Internet op ga, gaat m'n beeld trillen, waardoor ik niks meer kan doen! Dit doet die ook als ik naar m'n harde schijven gaat!
Dan begint alles te schokken...Ik word er een beetje moedeloos van
Ik ben nu al een week bezig om dit op te lossen, maar ben nog niks wijzer geworden!

De games die ik geprobeerd heb zijn:
Unreal Tournament( de oude)
Quake 4
Serious Sam 1 en 2
Painkiller

Nu ben ik ook bezig geweest met proggies om mijn probleem te achterhalen...zo heb ik Furmark afgelopen nacht laten draaien en daar word ik niet veel wijzer van...het blijft draaien en de kaart word zo'n 65 graden Idle is die zo'n 35 graden.
3Dmark 2006 blijft ook gewoon draaien zonder dat die vastloopt (score 10297)
Ook heb ik alles op low gezet in de games, maar dat moch ook niet helpen...probleem bleef zich voordoen...zo ook diverse drivers geprobeerd en ook dat hielp niet!
Heb ook al met voltages lopen spelen en dat hielp ook al niks
Ikzelf heb het idee, dat deze kaart niet helemaal lekker is
Of er is iets niet goed ingesteld?
Wie o wie kan mij wat wijzer maken?

Alvast bedankt voor de nuttige tips!