Toon posts:

GeForce 9600GT of GeForce 9800GT Hybrid?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het rondzoeken naar een kant en klare nieuwe pc kan ik kiezen uit de optie Geforce 9600GT of, voor 3 tientjes meer, de GeForce 9800 GT Hybrid, beide 512 MB

(linkje; http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2287 )

Is het de 3 tientjes waard voor de 9800 of is dit nauwelijks merkbaar en kan ik de 3 tientjes beter in mijn zak houden?

Het gaat hier om een pc bedoeld voor gamen

Verwijderd

Ik zou dat systeem niet kopen om te gamen. De X4 9500 is nu niet echt snel in games. De 9800GT is sneller, hoeveel sneller kan je zelf wel vinden op google. Ik kan niet bepalen voor jouw of het 3 tientjes waard is. Ik zou die 9800GT nemen. Nauw eigenlijk zou ik een HD4850 nemen. Die is sneller.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2009 14:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat voornamelijk om World of Warcraft

Wat zou je me dan aanraden al game-pc, uiteraard niet duurder, liefst goedkoper dan die prijs.

Zelf bouwen is goedkoper, ik heb er ervaring mee, maar als er dan problemen opdoen moet ik zelf gaan zoeken waar het zit en daar kan erg veel tijd in gaan zitten, dat is een beetje 50/50 voor mij :)

• fanta22
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-05 19:29
Als je zelf helemaal geen verstand hebt van hardware dan is paradigit een prima winkel om een pc te kopen, stuk betere service als een azerty. Wat betreft de videokaart zou ik voor die 9800GT gaan. Als je toch geld uitgeeft voor een nieuwe pc dan moet je niet 3 tientjes willen besparen.

Verwijderd

Topicstarter
dat is ook weer zo, ook met oog op de toekomst waar ik waarschijnlijk meer mmorpg zal spelen (zeg, diablo3)

Ik ben niet een complete leek in het zelf bouwen maar ik ben misschien iets te lui om mijn hoofd te gaan breken op dingen die niet werken (heb er ervaring mee :D )

bedankt voor de reacties :>
Pagina: 1