Omdat de mods het nodig vonden mijn topic dicht te gooien omdat ik iets te laat was met het posten van de dingen die ik zelf al had geprobeerd heropen ik hem bij deze. Mods, gooi hem aub niet dicht, ik weet heus wel wat de regels zijn en heb genoeg zelf geprobeerd.
Beste,
Mijn pc reboot tijdens het spelen van sommige games. WoW kan ik uren spelen. Gister een potje Team Fortress 2 kwam ik niet verder dan 10 minuten.
Ik heb pas een nieuwe 4850x2 gekocht. Daarvoor met mijn 8800gt had ik nergens last van. Ik heb mijn voeding al geupgrade van 550watt naar 770watt.
Specs:
E6750
Gigabyte EP35-DS3R
4x1GB kingston 1066 @ 800 (4 dimms draaien over het algemeen niet goed op 1066)
2x160gb in Raid 0
1x750
MS-Tech 770watt 80+ rendement
Sapphire 4850x2
Windows Vista
8.12 catalyst drivers
Verse install
Alles draait op stock speeds
Ik blijf het raar vinden dat WoW wel goed draait en Team fortress 2 niet en ik kan mij niet voorstellen dat ik nog meer dan 770 watt nodig heb. Ik snap wel dat TF2 zwaarder is maar ik draai WoW met 32xaa en 16xaf.
Ik ga vanavond zelf nog even met 2 voedingen aan de slag en gamen op een lagere resolutie ed.
Werkt dat niet installereer ik XP om te proberen.
Zou een bios upgrade helpen?
Iemand zelfde ervaringen?
Iemand met een MS-Tech 770watt?
Andere ideeën?
Dingen die ik zelf heb geprobeerd;
Automatisch opstarten uitgeschakeld
Geen BSOD of iets dergelijks
Overclock van systeem afgehaald
Temps zijn zeker weten goed
Prime 2 dagen gedraaid
Memtest 1 dag gedraaid
8.11 & 8.12 catalyst geprobeerd
met 2 dimms gedraaid
Alvast bedankt!
Beste,
Mijn pc reboot tijdens het spelen van sommige games. WoW kan ik uren spelen. Gister een potje Team Fortress 2 kwam ik niet verder dan 10 minuten.
Ik heb pas een nieuwe 4850x2 gekocht. Daarvoor met mijn 8800gt had ik nergens last van. Ik heb mijn voeding al geupgrade van 550watt naar 770watt.
Specs:
E6750
Gigabyte EP35-DS3R
4x1GB kingston 1066 @ 800 (4 dimms draaien over het algemeen niet goed op 1066)
2x160gb in Raid 0
1x750
MS-Tech 770watt 80+ rendement
Sapphire 4850x2
Windows Vista
8.12 catalyst drivers
Verse install
Alles draait op stock speeds
Ik blijf het raar vinden dat WoW wel goed draait en Team fortress 2 niet en ik kan mij niet voorstellen dat ik nog meer dan 770 watt nodig heb. Ik snap wel dat TF2 zwaarder is maar ik draai WoW met 32xaa en 16xaf.
Ik ga vanavond zelf nog even met 2 voedingen aan de slag en gamen op een lagere resolutie ed.
Werkt dat niet installereer ik XP om te proberen.
Zou een bios upgrade helpen?
Iemand zelfde ervaringen?
Iemand met een MS-Tech 770watt?
Andere ideeën?
Dingen die ik zelf heb geprobeerd;
Automatisch opstarten uitgeschakeld
Geen BSOD of iets dergelijks
Overclock van systeem afgehaald
Temps zijn zeker weten goed
Prime 2 dagen gedraaid
Memtest 1 dag gedraaid
8.11 & 8.12 catalyst geprobeerd