Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Oki Microline 390fb papier teruggave

Pagina: 1
Acties:

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
We hebben hier een fijne OKI Microline 390FB dot-matrix printer voor het afdrukken van meervoudige formulieren. Deze wordt altijd geinstalleerd met de "IBM ProPrinter II" driver.

Zodra de gebruiker inlogt in Citrix wordt de printer van de lokale computer meegenomen naar Citrix. Echter is nu het probleem dat als het document is afgedrukt, de printer het document niet teruggeeft. Wat voorheen wel altijd gebeurde. Dit moet een instelling zijn van de printer, software matig.

Dit heb ik kunnen concluderen met het checken/vergelijken met andere printers aldaar (die dit wel goed doen).
Heeft iemand een idee hoe ik het document weer voor uit de printer kan krijgen na het afdrukken?

Bvd!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Is het kettingpapier? De scheurrand die niet terug omhoog komt zeg maar?

Hier stond een dode link.

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
strandbal schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 18:16:
Is het kettingpapier? De scheurrand die niet terug omhoog komt zeg maar?
Neen, het is zonder kettingpapier. Ben een stukje verder; bij inloggen maakt Citrix er bij paper feed 'Tractor feed' van. Waarom deze dat doet is mij nog onbekend.. Maar het neigt een Citrix verhaal te worden ipv een hardware probleem.