Toon posts:

problemen installeren externe harddisk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste experts,

Ik heb een externe harddisk WD Pasport essential 320 GB aangeschaft. Functioneert prima op laptop met XP. Echter op Dell 4550 Dimension waarvoor deze is aangeschaft wordt hij niet erkend, Ik heb Dell service desk gebeld die dit probleem echter niet (willen) ondersteunen.

De error melding is als volgt:
de opgegeven I/O bewerking op \Device\Harddisk2\DR8 is niet voltooid bij het verlopen van de time-outperiode.

Kan iemand helpen met een oplossing.
Bij voorbaat dank

Jan deZ

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Krijg je ook foutmeldingen te zien in Apparaatbheer? USB apparaten al eens verwijderd uit Apparaatbeheer?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:42
Probeer 'm eens bij te voeden, dus met een extra usb kabeltje aan te sluiten, als dat mogelijk is met de externe HD.

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:23

Joran

<3 natalee

Dat kan helaas niet bij deze externe harde schijf (heb hem zelf ook). Sluit je de harde schijf wel direc top je computer aan en niet via een USB-hub? (ivm stroom)
Probeer ook eens de drivers van het apparaat te verwijderen in apparaatbeheer en deze opnieuw te installeren. Probeer ook eens een livecd als dit niet werkt, dan weet je of het aan je Windows ligt of aan je hardware.

Send me your gameboys