Toon posts:

Kan niet meer stemmen

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet meer stemmen op de frontpage. Sinds kort is er bij mij een Stem knop verschenen, ik selecteer dus eerst wat ik als antwoord kies en klik daarna op de Stem knop. Dan gaat FireFox aan de gang en krijg ik uiteindelijk een melding: The server at dsp.tweakers.net is taking too long to respond. Ik gebruik hierbij FireFox 1.5.0.12. Ik heb de firewall uitgezet maar dat maakt geen verschil.

Zopas even met IE6 geprobeerd, zelfde computer, zelfde instellingen en dat ging als vanouds. Bovendien zag ik ook geen Stem knop maar zoals gebruikelijk alleen de opties die na een klik meteen in het resultaat overgaan.

Tja, ik weet het niet. Wou het toch maar even rapporteren.

Ps. Heb de FireFox cache geleegt indien dat een probleem kon vormen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2009 00:06 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-02 01:49

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=4236 zou genoeg moeten zijn, lees ik :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Dit topic is gesloten.