Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

performance problemen met vista MCE

Pagina: 1
Acties:

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
Ik heb een raar probleem met mn vista 32bit MCE systeem.
Als ik een HD film bekijk (mkv) dan gaat het voor ongeveer een half uur vloeiend en daarna begint het te schokken. Als ik hem door laat draaien dan word het steeds erger totdat het een slideshow word. Als ik dan naar het mce menu ga loopt alles daar ook schokkerig.

Systeem:
Athlon X2 5000+ @3ghz
2GB ddr2 800mhz GEIL
ati2600pro
Club3d theatron agrippa met Auzentech drivers.
codecs;
vista codec pack
Coreavc

Alle drivers zijn up to date.
Met dit systeem heb ik altijd zonder problemen HD materiaal kunnen kijken voordat ik het met MCE ging proberen.
Iemand enig idee waar het aan ligt?
Heb door het forum lopen snuffelen en en de rest van internet maar kan er geen antwoord op vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door arbraxas op 19-01-2009 22:27 ]

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mijn ervaringen met mce en codecpacks zijn ook slecht kwa HD, tegenwoordig installeer ik enkel haali media splitter en ffdshow en dit werkt vele malen beter.

I, for one, like Roman numerals

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
Probleem opgelost, MCE uitgezet en mediaportal geinstalleerd.
Die werkt wel zoals het moet. Verder niets veranderd aan mn codecs of instellingen en alle films draaien zonder haperingen.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity