Dag,
Na lang zoeken ben ik er in geslaagd om een Flex programma te maken die foto's laad in het geheugen, resized (op client side) en dan verzend naar de server.
Deze optie (data laden uit filereferences) is pas ingebouwd vanaf Adobe 10. Nu op zich geen probleem.
Wel is het probleem als ik ze wil uploaden hij een fout melding heeft, namenlijk:
Wat doet mijn programma:
1) Men drukt op de 'uploaden' knop.
2) Deze roept de procedure UploadFile aan
3) Deze zet de verkleinde image in een URLRequest
4) Deze wordt geladen in een URLLoader
5) De data wordt verzonden (urlloader.load)
6) Bij Event urlLoader.OnComplete wordt opnieuw naar Stap 2 gegaan en begint hij met het volgende bestand.
En daar gebeurdt het.Wanneer hij voor de 2de maal mijn urlLoader.Load geeft hij die foutmelding.
Google leverde mij deze site op (van adobe zelf)
http://kb.adobe.com/selfs...nt.do?externalId=kb405546
Nu heb ik al verschillende dingen geprobeerd, (allowdomain, urlloader en urlrequest globaal zetten) maar NIETS wil werken. En van de uitleg van Adobe snap ik eerlijk gezegd de ballen.
Heeft er iemand raad
Na lang zoeken ben ik er in geslaagd om een Flex programma te maken die foto's laad in het geheugen, resized (op client side) en dan verzend naar de server.
Deze optie (data laden uit filereferences) is pas ingebouwd vanaf Adobe 10. Nu op zich geen probleem.
Wel is het probleem als ik ze wil uploaden hij een fout melding heeft, namenlijk:
code:
1
2
3
4
5
6
| *** Security Sandbox Violation *** Connection to xxxxxxxxxxxxxxxx/upload.php halted - not permitted from xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx SecurityError: Error #2176: Certain actions, such as those that display a pop-up window, may only be invoked upon user interaction, for example by a mouse click or button press. |
Wat doet mijn programma:
1) Men drukt op de 'uploaden' knop.
2) Deze roept de procedure UploadFile aan
3) Deze zet de verkleinde image in een URLRequest
4) Deze wordt geladen in een URLLoader
5) De data wordt verzonden (urlloader.load)
6) Bij Event urlLoader.OnComplete wordt opnieuw naar Stap 2 gegaan en begint hij met het volgende bestand.
En daar gebeurdt het.Wanneer hij voor de 2de maal mijn urlLoader.Load geeft hij die foutmelding.
Google leverde mij deze site op (van adobe zelf)
http://kb.adobe.com/selfs...nt.do?externalId=kb405546
Nu heb ik al verschillende dingen geprobeerd, (allowdomain, urlloader en urlrequest globaal zetten) maar NIETS wil werken. En van de uitleg van Adobe snap ik eerlijk gezegd de ballen.
Heeft er iemand raad