Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Karmagrafiek begindatum grafiek != registratiedatum

Pagina: 1
Acties:
  • 360 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Vandaag bekeek ik de karmagrafiek weer eens in mijn gallery. Vandaag vond ik hem verdacht stijl lopen, blijkt dat de begindatum van de grafiek niet overeen komt met de registratiedatum. Geregistreerd halverwege 2007 maar de grafiek begint op januari 2006.

Ik ben niet de enige, zie ook peakaboo, Markicks en A-HARUN, deze kon ik snel als enige even vinden.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/karmagraph/226934

Volgens mij ligt het aan de registratiedatum/userid. Die van peakaboo is 218420 en die van mij 226934 en de paar die ik heb kunnen vinden liggen tussen die waarden in. Gallery: richards81 nog een die tussen die waarden in ligt en ook een bugged karmagrafiek heeft.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien heeft het iets met de merge te maken?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

anandus schreef op maandag 19 januari 2009 @ 21:29:
Misschien heeft het iets met de merge te maken?
Bij de merge zijn juist de registratie-datums gelijk getrokken (en is de vroegste datum per gebruiker gebruikt).

Intentionally left blank

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er wordt loze tijd geinsert in de grafiek als een user tussen drie en anderhalf jaar geleden is begonnen met karmaverzamelen. Dit was volgens mij een workaround voor een rare plaatsing van de ticks op de x-as door jpgraph bij bepaalde tijdranges van de data.

Ik heb dat grafiekje op 1e Kerstdag 2007 gemaakt bij wijze van vrijetijdsbesteding dus je mag al blij dat het uberhaupt bestaat ;) .

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik klaag ook niet over het feit dat de karmagrafiek bestaat, maar ik vroeg me af of het klopte dat de registratiedatum niet overeen kwam met de begindatum van de grafiek.

Als het een workaround is/zo hoort, lijkt me dit een WONTFIX ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

indeed, works as intended ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.