Asus Triton 75 niet te vinden.

Pagina: 1
Acties:

• jan-gerard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik zoek, om de high-end configuratie uit de c't #1-2 2009 na te bouwen, een Asus Triton 75 passieve CPU cooler. Werkt met aparte fan, die rechtstreeks van buiten koude lucht op de cooler (en processor) blaast. Koelvinnen moeten daarom loodrecht op de processor wijzen, anders stroomt de lucht er niet makkelijk langs. Dit is ongeveer de enige passieve cooler met die vorm die ik kan vinden. Maar helaas is het ding nergens in Nederland leverbaar.
Is hij zo gewild, of zouden er problemen mee zijn en hij niet meer gemaakt worden? Heeft iemand een alternatief misschien?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Call me stupid, maar hij staat gewoon in de pricewatch: pricewatch: Asus Triton 75

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-12-2025
Wiethoofd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 21:04:
Call me stupid, maar hij staat gewoon in de pricewatch: pricewatch: Asus Triton 75
Ziet er naar uit dat hij nieuw is, dus pricewatch zal een totaal nieuw fenomeen voor hem zijn denk ik.
If so, welcome @ GoT!

Bovenaan via de pricewatch kan je makkelijk producten invoeren, je zal hierna webshops vinden waarbij de meeste zelfs een directe hotlink naar je product heeft.

s6!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:46

Pathogen

Shoop Da Whoop

"Stupid" was me net voor :Y

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

thijszor schreef op maandag 19 januari 2009 @ 21:06:
Ziet er naar uit dat hij nieuw is, dus pricewatch zal een totaal nieuw fenomeen voor hem zijn denk ik.
If so, welcome @ GoT!
Toch al >2 jaar geregistreerd, maar inderdaad nieuw op het forum ;)

welkom op GoT jan-gerard :w

• jan-gerard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-05-2024
OK, ok, ik drukte me niet duidelijk uit. Met "niet te vinden" bedoelde ik "niet te krijgen, met een reële levertijd". Alle leveranciers die ik kon vinden (en dat zijn er nog een paar meer dan pricewatch weergeeft) melden dat levertijden onbekend zijn (ook dollarshop.nl, telefonisch, die volgens pricewatch wel snel kan leveren) zegt dat zijn leverancier ook geen idee heeft wanneer er weer wat binnenkomt.

Niet dat ik niet iets uit de US of elders kan laten aanrukken, maar het feit dat er niets te krijgen is geeft te denken. Is hij zo gewild, of is er iets mis mee, en kan ik sowieso beter voor een andere cooler kiezen?

[off topic]Jammer dat er niet echt inhoudelijk op mijn vraag werd gereageerd (tot noch toe), en alleen maar zure reacties a la forum.geocaching.nl voorbij komen.[/off topic]

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:46

Pathogen

Shoop Da Whoop

Zuur, zuur, ik wilde alleen maar een suggestie geven hoor. Als het verkeerd overkwam, sorry dan.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

jan-gerard schreef op maandag 19 januari 2009 @ 21:19:
OK, ok, ik drukte me niet duidelijk uit. Met "niet te vinden" bedoelde ik "niet te krijgen, met een reële levertijd". Alle leveranciers die ik kon vinden (en dat zijn er nog een paar meer dan pricewatch weergeeft) melden dat levertijden onbekend zijn (ook dollarshop.nl, telefonisch, die volgens pricewatch wel snel kan leveren) zegt dat zijn leverancier ook geen idee heeft wanneer er weer wat binnenkomt.
Wat is er mis met een paar dagen/weken wachten totdat je het exacte product hebt waar je naar op zoek was. Heb ik ook gedaan met m'n moederbord, headset etc.
Niet dat ik niet iets uit de US of elders kan laten aanrukken, maar het feit dat er niets te krijgen is geeft te denken. Is hij zo gewild, of is er iets mis mee, en kan ik sowieso beter voor een andere cooler kiezen?
Als hij gewild was hadden de webwinkels wel een voorraad opgebouwd om zo toch snel te kunnen leveren, helaas is dit dus schijnbaar niet het geval en moeten de leveranciers van de (web)winkels deze dus nog over laten komen.
offtopic:
Jammer dat er niet echt inhoudelijk op mijn vraag werd gereageerd (tot noch toe), en alleen maar zure reacties a la forum.geocaching.nl voorbij komen.
Dat valt ook wel weer mee, wat je in bovenstaande post vermeld staat niet/nauwelijks in je startpost en we hebben niet allemaal een glazen bol waarmee we kunnen kijken waar je allemaal al naar gezocht hebt en of je hebt rondgebeld etc. ;)

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-12-2025

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-01 08:33

Dima_2005

T.net-verslaafde

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Pagina: 1