jan-gerard schreef op maandag 19 januari 2009 @ 21:19:
OK, ok, ik drukte me niet duidelijk uit. Met "niet te vinden" bedoelde ik "niet te krijgen, met een reële levertijd". Alle leveranciers die ik kon vinden (en dat zijn er nog een paar meer dan pricewatch weergeeft) melden dat levertijden onbekend zijn (ook dollarshop.nl, telefonisch, die volgens pricewatch wel snel kan leveren) zegt dat zijn leverancier ook geen idee heeft wanneer er weer wat binnenkomt.
Wat is er mis met een paar dagen/weken wachten totdat je het exacte product hebt waar je naar op zoek was. Heb ik ook gedaan met m'n moederbord, headset etc.
Niet dat ik niet iets uit de US of elders kan laten aanrukken, maar het feit dat er niets te krijgen is geeft te denken. Is hij zo gewild, of is er iets mis mee, en kan ik sowieso beter voor een andere cooler kiezen?
Als hij gewild was hadden de webwinkels wel een voorraad opgebouwd om zo toch snel te kunnen leveren, helaas is dit dus schijnbaar niet het geval en moeten de leveranciers van de (web)winkels deze dus nog over laten komen.
offtopic:
Jammer dat er niet echt inhoudelijk op mijn vraag werd gereageerd (tot noch toe), en alleen maar zure reacties a la forum.geocaching.nl voorbij komen.
Dat valt ook wel weer mee, wat je in bovenstaande post vermeld staat niet/nauwelijks in je startpost en we hebben niet allemaal een glazen bol waarmee we kunnen kijken waar je allemaal al naar gezocht hebt en of je hebt rondgebeld etc.