@JdM
Het klopt dat fusee en draagarm 2 onderdelen zijn, maar als je een draagarm vervangt, zit er altijd al een nieuw fusee in geperst, aangezien je een fusee niet over kan zetten. Er zijn genoeg BMW-rijders die zelf de heel draagarm vervangen als een fusee versleten is, want de arbeidsuren (en daarmee de kosten) die voor een fusee staan, zijn meer dan wat een draagarm + fusee samen kost. Daarnaast kan je een draagarm zelf heel makkelijk vervangen (slechts 3 moeren houden hem op z'n plek) en hoeft de auto niet uitgelijnt te worden na vervangen.
@Reloader
Dat ik de nukken van een E36 Compact inmiddels wel ken, dat klopt wel zo ongeveer

Wat ik mij eigenlijk afvraag, kan jij voelt het trillen, maar waar vol je het trillen? Trilt de hele auto, of vooral het stuur? Als je stuur namelijk stil blijft, dan kan het trillen ook nog best weleens van achter komen. Als de auto regelmatig op de hand werd/wordt gezet, is de kans behoorlijk groot dat je trommels ovaal zijn.
En hoe is eigenlijk de slijtage van de banden? Slijten die helemaal mooi vlak?
En misschien moet je juist wel iets harder gaan remmen

Ik heb bij mijn Compact helemaal geen last van trillen (hooguit door banden die net niet helemaal in balans zijn) en ik kan bij het remmen rustig m'n stuur loslaten. Niet dat ik hem altijd in de ABS trap, maar ik wil af en toe toch wel wat feller remmen dan nodig zou zijn.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier