Na een tijd lang goed te hebben gedraaid heeft far cry 2 besloten ermee op te houden.
Als ik de game start dan zie ik de auto updater, leuk updatje binnen halen, en daarna het laad-scherm. Zodra het laad-scherm verandert in een zwart scherm hoor ik m'n hd's opnieuw opspinnen/opstarten en enige tijd later zie ik m'n bios logo langs komen.
Far cry 2 start dus zomaar de computer opnieuw op.
Far cry 2 heeft het gedaan op xp met een x1900xt, daarna heb ik een hd4850 erin gezet en xp opnieuw geïnstalleerd. Far cry 2 natuurlijk geïnstalleerd, ik weet niet zeker of Far cry 2 het meteen al niet deed of dat ik het nog een paar keer heb kunnen spelen. (het is al langer een probleem)
specs:
asus P5B deluxe
ati hd 4850
intel E6600
X-fi extreme music
samsung f1 750GB 32mb
seagate barracude 7.10 320GB
dvd fikkertje
drivers zijn up to date
alle patches bij langs gegaan
gezocht op internet en gevonden dat creative kaartjes wel eens moeilijk konden doen.
Maar de X-fi heeft er altijd in gezeten.
Iemand nog een idee?
Ik ga hem nu op windows 7 proberen.
Als ik de game start dan zie ik de auto updater, leuk updatje binnen halen, en daarna het laad-scherm. Zodra het laad-scherm verandert in een zwart scherm hoor ik m'n hd's opnieuw opspinnen/opstarten en enige tijd later zie ik m'n bios logo langs komen.
Far cry 2 start dus zomaar de computer opnieuw op.
Far cry 2 heeft het gedaan op xp met een x1900xt, daarna heb ik een hd4850 erin gezet en xp opnieuw geïnstalleerd. Far cry 2 natuurlijk geïnstalleerd, ik weet niet zeker of Far cry 2 het meteen al niet deed of dat ik het nog een paar keer heb kunnen spelen. (het is al langer een probleem)
specs:
asus P5B deluxe
ati hd 4850
intel E6600
X-fi extreme music
samsung f1 750GB 32mb
seagate barracude 7.10 320GB
dvd fikkertje
drivers zijn up to date
alle patches bij langs gegaan
gezocht op internet en gevonden dat creative kaartjes wel eens moeilijk konden doen.
Maar de X-fi heeft er altijd in gezeten.
Iemand nog een idee?
Ik ga hem nu op windows 7 proberen.
I can't wait to shoot!