Mediamarkt/Activision - van het kastje naar de muur

Pagina: 1
Acties:

• Missbaksel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-05-2023
Ik heb op 12/12/2008 de full band pack aangeschaft bij de Media Markt. Eigenlijk nergens last van op de drums, maar toch de midi-controller aangevraagd (gratis:D). De drums heb ik daarna ge fine tuned met de midi controller en tape. De gitaar is een ander verhaal. Sinds kort begint hij last te krijgen van random strumming en soms registreert hij helemaal niks. Hiermee ben ik naar de Media Markt gegaan. Zij hebben tegen mij gezegd als ik een nieuwe gitaar wou, dat ik een nieuwe moest aanvragen op www.activision.com/support. Dit heb ik dus geprobeerd, maar hier zeggen ze dat ik bij de verkoper moet zijn !!!. De volgende dag bij de Media Markt heb ik ze uitgelegd dat ik bij hun moest zijn maar zij vertellen me weer vrolijk dat ik gewoon op www.activision.com/support een nieuwe moet aanvragen ?

Alvast Bedankt,

Martijn

[ Voor 14% gewijzigd door Missbaksel op 19-01-2009 19:43 ]

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-01 09:40
Ze hebben daar toch computers staan? Kunnen ze niet met je meekijken?

• Missbaksel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-05-2023
Tijn89 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:31:
Ze hebben daar toch computers staan? Kunnen ze niet met je meekijken?
Ik heb ze het uitgelegd.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit is duidelijk een probleem met de Mediamarkt, en niet met Guitar Hero. Titelfix + move naar Shopping Forum.

Gebruik trouwens niet zomaar caps of teveel uitroeptekens. Da's een beetje vervelend ;)
Afaik is het gewoon nog steeds zo dat de eindverantwoordelijkheid bij de MediaMarkt ligt. Zelfs al zou je het via de site kunnen doen moet dat nog niet verplicht zijn om werkende spullen te krijgen.

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-01 10:21

Roytoch

Nietes

Net als in je vorige topic blijf ik erbij dat het volledig de verantwoordelijkheid is van MM. Hier moet je naar toe gaan. Mochten ze echt niet meewerken, vraag om een meerdere en leg uit dat een product dat je bij hun hebt gekocht niet meer goed werkt.

Als ze dan nóg niet helpen, dan kan je gaan denken aan ingebreke-stellen etcetera. Maar dan moet je je nog een keer melden.

MM kan wél eisen dat je de héle set terugbrengt. Dit omdat het één product is. Laat je niet terug naar de muur sturen! Blijf bij het kastje.

En omdat ik op school geleerd heb bronnen te gebruiken:
http://mens-en-samenlevin...e-reguliere-garantie.html
http://www.consuwijzer.nl...ce?objectid=9517&type=pdf (onderaan de tweede pagina).

[ Voor 19% gewijzigd door Roytoch op 19-01-2009 19:58 . Reden: +bronnen ]

Welles

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:29

weebl

YARR!

Jij hebt een 'contract' met de directe verkoper van je product. Zou wat worden als Albert Heijn iedereen met verotte sla naar de groothandel doorstuurt... Dit is het probleem van de MM en niet van Activision. Dat MM het daarna met Activision moet zien te regelen is hun probleem. Gewoon voet bij stuk houden en eisen dat zei het oplossen.

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 21:22
Inderdaad, de winkelier hoort dit voor je af te handelen.

Als je weer weggestuurd wordt gewoon vragen naar de filiaalmanager en hem vertellen wat je zojuist is overkomen en dan dat toch niet de bedoeling kan zijn.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:06

bonzz.netninja

Niente baffi

:) hehehe vragen naar de filiaalmanager en de mediamarkt. Hier in Utrecht werkt dat in ieder geval niet (en ja, ik was volhardend).

Echter blijkt de klachten procedure bij de MM meestal wel te werken. Gewoon een lange mail sturen dat het allemaal oneerlijk is en dat je teleurgesteld bent van zo;n bekende winkelketen, etc etc en je mag je geld terug :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Hahaha :P De ervaren klager spreekt ;)

However ben ik het wel met Bonzz eens.. Ik zou gewoon naar de Media (klantenservice) en het verhaal nogmaals rustig uitleggen.. Daarbij ook duidelijk vertellen dat Activision je verwijst naar de verkoper en dat je graag zou zien dat het dan ook bij de Mediamarkt wordt opgelost.. Druk ze hierbij vooral even subtiel op het hart dat je weet dat dit ook de wettelijke procedure is (verkoper is verantwoordelijk voor product) en dat er nog garantie zit op het product.. Die garantie is verleend door/via de Mediamarkt - dus tadaah..

Mochten ze hier echt niet naar willen luisteren, zou ik inderdaad een mooie officiële klachtenbrief sturen naar zowel het filiaal waar je het product hebt aangeschaft als naar het hoofdkantoor (er is vast wel een landelijk klachtenadres te vinden)..
Pagina: 1