Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Horde e-mail downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb pas geleden in het forum internet en e-mail de volgende vraag gepost echter daar kreeg ik geen reactie dus ik hoop dat jullie me wel kunnen helpen!

Ik zit met een probleem, mijn collega had problemen met zijn outlook. Het programma was traag en deed niets meer (Outlook draaid gewoon met een standaard POP account). Via de webmail van de hosting provider kon hij wel normaal zijn mails lezen.

We hebben vanaf de webmail van Horde alles doorgestuurd naar een ander mailadres, dit is allemaal gelukt vervolgens hebben we alle berrichten geselecteerd en in 1 keer verstuurd. Het aantal berrichten wat op het andere adres binnenkwam is gelijk aan het aantal berrichten wat hij heeft verstuurd (de mails waren toegevoegd als bijlage in het msg formaat). Vervolgens hebben we de webmail helemaal leeggemaakt, (postvak in + verwijderde items - verzonden items zijn nog in tact).

We zijn erachter gekomen dat de bijlagen niet meer te openen zijn uit de berrichten die vanaf Horde zijn doorgestuurd terwijl de berricht grote in outlook wel degelijk kloppen!

Kan iemand mij helpen?

Groeten Joni

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

Wat is de extentie van die bestanden? Definieer "niet meer te openen"; krijg je een foutmelding? Komt er rook uit je pc? Gebeurt er niks? :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Bedankt voor je reactie Rob,

De extentie van de mailtjes is .msg. ik kan er alleen helemaal niets meer mee. Allemaal rare tekens en de bijlagen zijn ook niet meer te openen.

Groeten Joni

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-11 08:06
Als het goed is kun je outlook opstarten en dan de boel exporteren.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kun je ze niet gewoon in Outlook slepen? Gewoon die .msg bestanden allemaal in een map mikkeren, ctrl-a > alles selecteren en dan slepen naar je postvak-in in outlook ofzo.

edit: euh; of ik ben de kluts kwijt en je moet net andersom van Outlook naar horde? 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 04-02-2009 19:32 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 18:58:
Ik zit met een probleem, mijn collega had problemen met zijn outlook. Het programma was traag en deed niets meer (Outlook draaid gewoon met een standaard POP account). Via de webmail van de hosting provider kon hij wel normaal zijn mails lezen.
Mailbox toevallig groter dan 2GB? Klinkt er wel naar namelijk. Check dat eerst even voor je weer met die mailbox mail probeert te halen.

• Insanergy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:08
RobIII schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 19:31:
Kun je ze niet gewoon in Outlook slepen? Gewoon die .msg bestanden allemaal in een map mikkeren, ctrl-a > alles selecteren en dan slepen naar je postvak-in in outlook ofzo.
Of slepen naar postvak-in in thunderbird

But I thought YOU did the backups...

Verwijderd

Topicstarter
Insanergy schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 19:33:
[...]

Of slepen naar postvak-in in thunderbird
Hoe werkt dat thunderbird precies? Ik ken het hele programma niet :?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

IMO heeft niets met Netwerken te maken maar meer met je Email client. Naar CSA :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 19:41:
[...]

Dan download je het, installeer je het en ga je er 3 minuten voor zitten en er door heen klikken. Het is echt geen rocket-science ofzo... en een klein beetje eigen initiatief en moeite doen kan geen kwaad hoor.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 19:41:
[...]

Net als Outlook. T'is een emailclient :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van de week nog druk, ik ga het volgende week bekijken.

Bedankt tot zover. ALs ik weer vragen heb dan meld ik me weer op dit toppic.

Groeten Joni

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat er nu is gezegd moet zat zijn om er uit te komen. Meld het ook even als je er met deze tips bent uitgekomen (en hoe dan). Dit forum is geen eenrichtingverkeer en je feedback kan nuttig zijn voor een ander met dezelfde vraag :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1