T-Mobile begint voorverkoop G1

Pagina: 1
Acties:

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
nieuws: T-Mobile begint voorverkoop G1

De laatste twee regels uit het stuk:

Overigens is ook de Dev Phone 1, een G1 zonder simlock voor developers, aantrekkelijker geworden.
De Dev Phone kost 399 dollar, maar de verzendkosten om het toestel naar Nederland te laten sturen zijn verlaagd van ongeveer 180 naar 42 dollar.

Er wordt gesuggereerd dat het aantrekkelijker is geworden om een Dev Phone te kopen..
Dat wordt dan ook bevestigd, omdat de verzendkosten verlaagd zijn van $180,- naar $42,-..

Maar waarom staat er dan: maar de verzendkosten om het toestel naar Nederland te laten sturen zijn verlaagd...

Waarom staat er niet:
omdat de verzendkosten om het toestel naar Nederland te laten sturen zijn verlaagd...

Dat 'maar' klinkt meer als 'Let op er zit nog wel een addertje onder het gras' terwijl die er niet is?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
You're right :), fixed

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Ik denk dat het dan niet helemaal gelukt is, ik zie nog steeds 'maar' staan.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat is om de tegenstelling met de gelijk gebleven prijs van het toestel zelf duidelijk te maken. Behoeft verder geen verbetering, wat mij betreft :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.