Toon posts:

levensduur Pinnacle Soundbridge

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die kan inschatten wat de levensduur zou moeten zijn van de Pinnacle Soundbridge M1001. Standaard krijgt deze 2 jaar fabrieksgarantie mee. Helaas is die van mij een maand na deze garantie periode kapot gegaan. ;(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:49
En wat zou jij daar aan hebben als nu blijkt dat de ingeschatte levensduur normaal langer dan 2 jaar zou zijn? Daar gaat je kaart niet meer van werken en daar krijg je ook geen geld door terug als het buiten de garantie valt ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Daar sla je dus de plank volledig mis mee Naast de standaard fabrieksgarantie, bestaat er ook nog zo iets als technische levensduur garantie. Volgens de consuwijzer moet de verkopende partij een deugelijk product leveren. Mocht dit niet zo, dan kan je de verkoper aansprakelijk stellen. Deze moet dan met een oplossing komen.

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:50

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Blijkbaar ben je zelf al van mening dat je wat betreft garantie tekort wordt gedaan. Vecht het aan op basis van jouw argumenten (regelgeving) en laat ons weten wat eruit is gekomen!

Life is not about specs, it is about joy!

Verwijderd

Topicstarter
De verkopende partij wil 1 derde korting geven van de huidige verkoop prijs, wanneer ik een nieuwe soundbridge bij hem aanschaf. Wat neer komt op €30,00. Wanneer ik dus de levensduur weet van de Soundbridge weet, dan kan ik uitvinden of dit een goed deal is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 08:33:
De verkopende partij wil 1 derde korting geven van de huidige verkoop prijs, wanneer ik een nieuwe soundbridge bij hem aanschaf. Wat neer komt op €30,00. Wanneer ik dus de levensduur weet van de Soundbridge weet, dan kan ik uitvinden of dit een goed deal is.
Is dat niet iets wat je totaal niet kan weten? Als men nu zegt, de levensduur van een scherm is 10 jaar, en na 50 jaar leeft die nog, of na 5 jaar is die stuk, dat is toch geen 'garantie' een levensduur? Dat kan toch geen enkele fabrikant inschatten? Volgens mij ben je met dat argument helemaal niets en je zou al blij mogen zijn dat de verkoper je nog iets wilt geven want dat moet zeker en vast niet. Als de garantie periode om is, jammer, maar niemand moet je nog iets.

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:50

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Wat dat betreft heeft Rutten.r wel gelijk, de burgers van de EU worden daar wel wat in beschermd. Vaak is het wel zo dat het erg moeilijk spelen is omdat er geen echte jaren zijn vastgelegd, en bij wie ligt dan de bewijslast?

Life is not about specs, it is about joy!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 08:33:
Dat vind ik sowieso coulant van de verkoper. :)

• polson
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:11
Wat is er precies kapot? Ik weet dat er bijvoorbeeld nogal eens wat problemen met de voeding zijn.
Pagina: 1