Toon posts:

Arctic Silver Thermal Compound

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Arctic Silver Thermal Compound is bij Comptechworld tekoop voor 39,-. Is dit nou gewone goede koelpasta of is dit wat anders.

En weet ook iemand of het bij de Super Orb nodig is om dit spul te gaan gebruiken.

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 14:15 schreef freezy17 het volgende:
Arctic Silver Thermal Compound is bij Comptechworld tekoop voor 39,-. Is dit nou gewone goede koelpasta of is dit wat anders.
Doh dat is Arctic Silver. Dat staat er toch!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
:) LOL

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Arctic Silver Thermal Compound ... Is dit nou gewone goede koelpasta of is dit wat anders.
Arctic Silver is geen 'gewone' pasta, maar d'r zit zilver door (duh), waardoor het beter warmte geleidt.
En weet ook iemand of het bij de Super Orb nodig is om dit spul te gaan gebruiken.
Goeie koelpasta is altijd beter. Als je niet overclockt en met gewone pasta onder de 40 graden blijft hoef je het niet per sé te nemen. Als je over overclocken denkt, moet je niet op dat spul gaan bezuinigen.

edit:
Grammatica van 'leenwoorden' :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben inderdaad van plan een Thunderbird 850 te gaan overclocken. Als het goed is komt hij Dinsdag binnen.
Ik heb er een MSI KT7 Turbo-Raid met de Super Orb en Aopen HX08 met de Artic Silver besteld. Dus overclocken wil ik zeker.

En dan heb ik nog een partij 8x8 koelers om er bij in te gooien.
Wie weet hoe snel een TB850 wil lopen?

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Wie weet hoe snel een TB850 wil lopen?
Dat is niet te zeggen, want het verschilt per processor. De ene haalt 1000 makkelijk, terwijl andere het bij 900MHz al voor gezien houden.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1