• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:40
Zojuist een beetje gezocht op internet en ik kan geen bevredigend antwoord vinden. Ik wil een abonnement op digitale televisie van Ziggo aanschaffen. Mijn oog viel vervolgens op de volgende decoder: Humax iHDR-5050c. Nu is mijn vraag de volgende: hoe sluit ik deze decoder aan? De hoofdingang van de televisie komt in de meterkast. Van daaruit is de kabel doorgetrokken naar de televisie in de woonkamer. Maar dan? Gaat de kabel in de Humax en vervolgens naar de televisie of moet het juist andersom?

Ik wil gewoon digitaal televisie kunnen kijken en analoog iets op kunnen nemen (van een andere zender). Dit kan toch gewoon met dit apparaat? Of is het ook mogelijk om tegelijkertijd digitaal op te nemen en digitaal te kijken?

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Muur --- Decoder --- TV

Als je iets meer leest en je in de materie verdiept, dan weet je ook dat je met de humax iHDR-5050c meerdere digitale opnames op hetzelfde moment kan maken.

• smeerbartje
Friedchicken schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:39:
Muur --- Decoder --- TV

Als je iets meer leest en je in de materie verdiept, dan weet je ook dat je met de humax iHDR-5050c meerdere digitale opnames op hetzelfde moment kan maken.
Oke dankje voor je antwoord! Maar met één zo'n kaartje (die ik van @home krijg) kan ik dus twee x het signaal 'decoden' of heb ik meerdere kaartjes nodig dan?

• Friedchicken
smeerbartje schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:42:
[...]

Oke dankje voor je antwoord! Maar met één zo'n kaartje (die ik van @home krijg) kan ik dus twee x het signaal 'decoden' of heb ik meerdere kaartjes nodig dan?
Nee, je hebt slechts 1 smartcard nodig.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als ik de gegevens op je link goed lees dan zou dat moeten kunnen ja :)
- Digitale opname in dezelfde kwaliteit als de uitzending, ook de HD uitzendingen.
- Twee opnames gelijktijdig en eventueel nog een derde programma bekijken met timeshift(afhankelijk van zenderindeling door de kabelmaatschappij)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Friedchicken
Afbeeldingslocatie: http://www.gebruikers.tv/wordpress/wp-content/uploads/2009/01/visual_manier1.png

Misschien maakt dat het nog wat duidelijker. De Video/DVD-Recorder kan je wegdenken.

• smeerbartje
Dank jullie allen voor jullie info! Het is me nu allemaal wel duidelijk. Ik ben gewoon verkeerd ingelicht bij een niet nader te noemen winkel. Hij vertelde me namelijk dat het met de op het moment verkrijgbare apparatuur niet mogelijk is om zowel digitaal op te nemen als weer te geven vanaf 1 punt in de muur.
Pagina: 1