Meerdere externe branders aan een macbook.

Pagina: 1
Acties:

• rosje77
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-01 19:41
De kerk in ons dorp heeft mij gevraagd om weekelijks meerdere cd's te branden van 1 WAV of mp3 file. De dienst word opgenomen met een pc en vervolgens op een usb stickje gezet. Nu zie ik het niet zitten om de hele zondag cd'tjes te fikken met mijn superdrive van mijn macbook.
Mijn idee is nu om een stuk of 4 externe branders aan te sluiten en die het brandwerk te laten doen. Alle 4 branders tegelijk branden is geen pre en op hoge snelheid branden hoeft ook niet. Als ik maar met 1 handeling het spul aan het branden heb en dan mag het van mij wel een uur bezig zijn (kan ik ondertussen eten koken enz). Via Google kom ik niet verder dan dat er wel een externe brander op de macbook kan, maar kan nergens vinden of het ook mogelijk is om er meerdere tegelijk op aan te sluiten.

Dus even in het kort:
Beginpunt- Macbook 2.2Ghz, 4 externe branders, 1 wav file en 4 lege cd's
Eindpunt- 4 audio cd's

En nog iets: Het mag "nix" kosten :?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

afaik kan Toast dat.

Hm, mischien ook niet. Ze zeggen zelf dit: http://kb.roxio.com/searc...0040&PARAMS=set-locale=en

[ Voor 76% gewijzigd door CyBeR op 19-01-2009 16:15 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• rosje77
Als ik dit goed begrijp is het gewoon een kwestie van brandprogramma meerdere keren opstarten... Ik heb nu alleen Burn als brandprogramma, maar deze krijg ik niet 2 of meer keer opgestart.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:18
Alleen het weer is gratis. of zoals het gezegde klinkt voor niets gaat de zon op ;)

Gewoon aangeven dat je dmv kleine investering een CD robot heeft die het helemaal autonoom voor je klaar stoomt.
Daarnaast weet ik wel dat zo'n kerk op vrijwilligers rust, maar dat hoeft nog niet te betekeken dat ze geen 200 euro over hebben. Je kan natuurlijk ook zo stellen, Ik kost 45 Euro uur Ik ben c.a. 1 uur bezig. x52 2340 Euro

A Soldiers manual and a pair of boots.

• rosje77
De kerk heeft inmiddels een speciale dvd/cd brander gekocht die van 1 schijfje 7 kopie's kan branden.

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
En daar deden ze anderhalf jaar over? :)

• rosje77
Nee gelukkig niet. Dat ding staat er al een tijdje maar dacht, laat het maar even melden hier.

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Oké d:)b
Pagina: 1