De kerk in ons dorp heeft mij gevraagd om weekelijks meerdere cd's te branden van 1 WAV of mp3 file. De dienst word opgenomen met een pc en vervolgens op een usb stickje gezet. Nu zie ik het niet zitten om de hele zondag cd'tjes te fikken met mijn superdrive van mijn macbook.
Mijn idee is nu om een stuk of 4 externe branders aan te sluiten en die het brandwerk te laten doen. Alle 4 branders tegelijk branden is geen pre en op hoge snelheid branden hoeft ook niet. Als ik maar met 1 handeling het spul aan het branden heb en dan mag het van mij wel een uur bezig zijn (kan ik ondertussen eten koken enz). Via Google kom ik niet verder dan dat er wel een externe brander op de macbook kan, maar kan nergens vinden of het ook mogelijk is om er meerdere tegelijk op aan te sluiten.
Dus even in het kort:
Beginpunt- Macbook 2.2Ghz, 4 externe branders, 1 wav file en 4 lege cd's
Eindpunt- 4 audio cd's
En nog iets: Het mag "nix" kosten
Mijn idee is nu om een stuk of 4 externe branders aan te sluiten en die het brandwerk te laten doen. Alle 4 branders tegelijk branden is geen pre en op hoge snelheid branden hoeft ook niet. Als ik maar met 1 handeling het spul aan het branden heb en dan mag het van mij wel een uur bezig zijn (kan ik ondertussen eten koken enz). Via Google kom ik niet verder dan dat er wel een externe brander op de macbook kan, maar kan nergens vinden of het ook mogelijk is om er meerdere tegelijk op aan te sluiten.
Dus even in het kort:
Beginpunt- Macbook 2.2Ghz, 4 externe branders, 1 wav file en 4 lege cd's
Eindpunt- 4 audio cd's
En nog iets: Het mag "nix" kosten