Hoi iedereen,
Gister een Abit K7TA met 1,2GHZ athlon gekocht met een 128MB PC-133 staafje.
Maar na een ontieglijk lange win98 installatie ben ik er totaal niet beter op geworden.. Performance zuigt zwaar!!!
Ik heb al mijn hardware los gehad en er weer in, en heb maar 1x de juiste snelheid gevonden.. En dat was toen ik mijn PC-100mhz staafje erin douwde.. ineens een whopping 4700 3DMark score.. met de PC-133mhz is 3DMark niet eens op te starten.. en het is uberhaupt al een wonder dat ik op GoT kan komen.. (veel geduld is de keyword). Er is duidelijk dikke shit aan de hand dus.
Wat is hier in godsnaam aan de hand?
Zover ik kan zien staat er niks raars in de bios.. Maakt ook niet uit of ik 9x133Mhz of 12x100mhz selecteer in de softmenu.
Hardware:
AMD 1,2Ghz
Abit k7ta
PC-133 geheugen
Geforce 256 (asus v6600)
Soundblaster live platinum
3Com netwerk kaartje.
Iemand een idee?
Ik draai win98 (geen second edition).
Alhoewel os niks uitmaakt denk ik..
Gister een Abit K7TA met 1,2GHZ athlon gekocht met een 128MB PC-133 staafje.
Maar na een ontieglijk lange win98 installatie ben ik er totaal niet beter op geworden.. Performance zuigt zwaar!!!
Ik heb al mijn hardware los gehad en er weer in, en heb maar 1x de juiste snelheid gevonden.. En dat was toen ik mijn PC-100mhz staafje erin douwde.. ineens een whopping 4700 3DMark score.. met de PC-133mhz is 3DMark niet eens op te starten.. en het is uberhaupt al een wonder dat ik op GoT kan komen.. (veel geduld is de keyword). Er is duidelijk dikke shit aan de hand dus.
Wat is hier in godsnaam aan de hand?
Zover ik kan zien staat er niks raars in de bios.. Maakt ook niet uit of ik 9x133Mhz of 12x100mhz selecteer in de softmenu.
Hardware:
AMD 1,2Ghz
Abit k7ta
PC-133 geheugen
Geforce 256 (asus v6600)
Soundblaster live platinum
3Com netwerk kaartje.
Iemand een idee?
Ik draai win98 (geen second edition).
Alhoewel os niks uitmaakt denk ik..