Beamer kan laptop niet vinden

Pagina: 1
Acties:

• Verduveltje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:20
ik heb hier een beamer en een laptop staan, als ik de beamer aansluit en beide apparaten aanzet starten beide gewoon goed op. Vervolgens geeft de beamer de volgende 4 meldingen, en deze blijven dan roteren:

- PC Card searching
- Video searching
- S-video searching
- PC searching

Ik heb gewoon de kabel goed aangesloten, dit is de vga kabel, dus zou hij de laptop moeten vinden. Met een andere pc werkt het wel gewoon dus het zal wel aan de laptop liggen.

Als ik naar Eigenschappen / instellingen ga zie ik ook maar 1 scherm, en kan ik dus eigenlijk niets aanpassen.

iemand die hier de oplossing voor weet?

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 10:00
Er zit een toets op je laptop die wisselt van beeldscherm. Vaak is het F7, meestal staat er een rechthoekje op ("scherm")

Druk daar eens op?

Anders is het ook interessant om eerst de beamer en daarna pas de laptop op te starten.

[ Voor 24% gewijzigd door remmelt op 19-01-2009 13:24 ]

• Verduveltje
remmelt schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:23:
Er zit een toets op je laptop die wisselt van beeldscherm. Vaak is het F7, meestal staat er een rechthoekje op ("scherm")

Druk daar eens op?

Anders is het ook interessant om eerst de beamer en daarna pas de laptop op te starten.
dit is bij mij fn + f5 geloof ik, daar staat dan dit: [a]/[a] zon soort tekentje (de [] zijn dan boven en onder ook gesloten, en de rechter [a] heeft een witte achtergrond zwarte letter, de linker andersom)

maargoed, dat doet helemaal niets (gebeurt niks als ik dat indruk)

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:56
tevens kun je even kijken of je instellingen van je videokaart op dual screen staan. kom het regelmatig tegen dat de standaard instelling niks met de output richting beamer doet

• Verduveltje
Cpt00kirk schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:26:
tevens kun je even kijken of je instellingen van je videokaart op dual screen staan. kom het regelmatig tegen dat de standaard instelling niks met de output richting beamer doet
waar kan ik dat zien?