Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

uren outlook/exchange agenda veranderen in blokken.

Pagina: 1
Acties:

• libero
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05 11:16
Ik zit met het volgende probleem, outlook hanteerd (net als de rest van de wereld) uren om aan te geven hoe laat het is en daarin kun je zaken plannen....
op een school werken ze met lesuren (van 50minuten) nu is het voor die mensen schijnbaar lastig om hun rooster te verwerken op basis van de oulook agenda in de normale uren.

ik wil dus de uren veranderen in blokken, of misschien heeft iemand een andere creative oplossing hiervoor?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bij gebrek aan creatievere oplossingen: mijn creatieve oplossing is gewoon een afspraak inplannen van 09:00 t/m 09:50 en van 09:50 t/m 10:40 ;)

Of gaat het om puur visuele planning? Alternatief is dan te negeren dat het om echte uren gaat maar de uren op te vatten als blokken. Dus te plannen van bijv 0:00 t/m 01:00, etc. en dan in de agendaopties aangeven dat een werkdag om middernacht al begint.

Hoe dan ook zijn er voor roostering natuurlijk ook 'echte' roosterapps.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)