Backup schijf leeg na onderbreken restore, data terughalen?

Pagina: 1
Acties:

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11-2025
Wegens een bootcamp probleem moest ik mijn HD backup naar een externe schijf en vandaaruit mijn MBP weer restoren. Backup gemaakt en ik begin het restore proces.

Nu had ik mijn twijfels of mijn HD die ik aan het restoren was wel goed had ingedeeld, dus ik druk op stop.
Vervolgens was zowel mijn interne HD als externe schijf leeg.
Das ff schrikken, want dit was mijn backup en snap totaal niet de connectie waarom mijn externe schijf nu leeg moet zijn.

Is er een manier om mijn data terug te krijgen?

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Welke OS versie?
Kun je booten van de installatie DVD?
Hoe weet je dat beide leeg zijn?
Wat is de indeling van de externe HDD (GPT of APM) en hoe geformatteerd (HFS+, NTFS, FAT)?

Wanneer je het antwoord niet weet kun je dat uiteraard ook mededelen, maar de startinfo is zo karig dat er geen ander antwoord op je vraag kan worden gegeven dan: ja, misschien, maar misschien ook niet. Wellicht dan hè.

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Verwijderd

Probeer diskwarrior eens

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-02 09:08
Ik heb de titel aangepast naar "Backup schijf leeg na onderbreken restore, data terughalen?". Het is zo te zien alles behalve een disk utility probleem. Probeer verder ook je probleem een stuk duidelijker te omschrijven, zo kunnen we je natuurlijk niet helpen :). tonyisgaaf geeft daarbij al wat voorzetjes.

In ASD Beleid kun je vinden wat we precies van je verwachten. Ik zal het topic open laten mits je wat meer informatie geeft.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."