Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Netwerkscanner ( ScanJet 7650n )

Pagina: 1
Acties:

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 18:07
Goede middag :)

Ik ben voor een klant van ons opzoek naar een netwerk scanner. Zij moeten met 2 scanners ( 2 locaties ) documenten kunnen inscannen voor hun software pakketen, sommige maken gebruik van een TS server.

Door HP ben ik doorgestuurd naar Copaco ( McDos ) en zij vertelde mij dat er een scanner is met die mogelijkheid, de ScanJet7650n. Ik heb na dit gesprek nog even wat documentatie gelezen van deze scanner maar in het pdfje van HP: http://h20195.www2.hp.com/PDF/4AA0-3103EEE.pdf staat niet de mogelijkheid dat windows de scanner ziet als een lokale scanner ( wat nodig is voor de software pakketten ), of iig ik maak het er niet uit op.

Mijn vraag is dus, of iemand deze scanner gebruikt, voor die mogelijkheden en mij kan vertellen of dit wel/niet kan. Scannen naar email etc is geen oplossing aangezien ze dan netzogoed de huidige all-in-ones kunnen houden die dan scannen naar een flash kaart in de scanner en die sharen @ lan.

M.vr.gr.
Robin

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider