Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Windows XP] Installatie beveiliging

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

• Newwolf
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-11 18:48
Beste,

Wie wil/kan mij helpen???
Ik ben opzoek naar een pakket dat de mogelijkheden in een account met "Beperkte mogelijkheden" kan uitbreiden.
Bijvoorbeeld niet dat hij de melding geeft "Je hebt geen rechten" maar een code geeft en dat deze in combinatie met een response code de setup wel vrij geeft.

Groeten,
Jos

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:14
De gebruker met niet administrator rechten is juist gemaakt zodat je dingen niet kan installeren e.d.

Als je in een domein zit kan je dan wel een melding om administrator gegevens krijgen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is typisch iets wat je in een professionele omgeving met policies regelt, met PCs in een domein. In een thuis-situatie zal dat niet snel zo zijn. Misschien kun je wat meer informatie geven over wat je precies wilt, en over de computers/netwerk etc?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Rechtermuisknop + shift geeft op een icoon de optie "uitvoeren als"
Kan je zo de administrator gegevens invullen.
Zo kunnen programma's geïnstalleerd / gedraaid worden door clients die toch administrator rechten nodig hebben.
Als je zoekt naar een programma die hiervoor gaat zitten, wel bedenken dat deze ook gedraaid moet worden als admin.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Newwolf
Bedankt voor de reacties,

Het gaat om een AD met ongeveer 500 PC's enkel een heleboel van de machine's gaat ook naar het buitenland en dan kunnen we hun dus niet 123 rechten toekennen.

Als er dus een mogelijkheid is dat als ze een code krijgen en dan deze door bellen en daarna een response code van ons krijgen dat ze de setup toch kunnen uitvoeren.

Hoop dat dit genoeg info is.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Lijkt me niet echt een ideale situatie zoals je die in bovenstaande post beschrijft. Kun je niet beter werken met een VPN?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Newwolf
VPN is inderdaad een optie maar omdat ook lang niet overal internet aanwezig is op locatie's willen wij hier een alternatief op hebben.

Hoop dat er toch nog iemand is die hier iets op weet.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Newwolf schreef op maandag 19 januari 2009 @ 11:26:
Beste,

Wie wil/kan mij helpen???
Je systeembeheerders en/of Design team kun je hier het beste bij betrekken, aangezien Remote Assistance al standaard aan boord zit.
Indien je zelf een beheerder bent, dan zouden we liever een wat uitgebreider topicstart willen zien met wat je bijvoorbeeld zelf hebt getest aan opties voordat we met suggesties komen die je zelf allang hebt afgekaart.

Als je hier zonder systeembeheer aan wil sleutelen, dan moet ik je helaas teleur stellen - wij gaan niet meewerken aan het omzeilen van bedrijfsbeveiligingen en policies op basis van het verhaal wat je nu aan ons voorlegt.

Uit voorzorg gaat dit topic dan ook dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.