HD simpel uitlezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views

• Daan115
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-02 12:24
Hallo,

Ik heb een HD liggen van een gecrashte computer (voeding, niet HD) waarvan ik de gegevens van de HD zou willen lezen. Ik er een simpele oplossing/device (USB oplossing of zo) die niet te duur is waarmee ik deze HD kan uitlezen?

Graag advies

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Wat jij zoekt is een Sata/IDE to USB converter :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 20:06

Gerco

Professional Newbie

Er zijn heel veel van die dingen te koop in alle soorten en maten vanaf 10 euro oid dus duur hoeft het zeker niet te zijn.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Daan115, wat heb je reeds zelf al gevonden? Heb je zelf al eens bij een webwinkel gekeken wat ze hebben? Zoals de beide andere reacties al aangeven zijn hier genoeg oplossingen voor te vinden, gewoon zoeken op USB naar ATA converter. De oplossingen zijn zogezegd echt niet duur. Overigens als je hier in het forum zoekt komt je waarschijnlijk wel topics hierover tegen.

In iedergeval rechtvaardigd dit niet een eigen topic, tenminste niet op deze manier, waarbij je niet aangeeft zelf reeds opzoek geweest te zijn.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.