Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meetapparatuur en benchmarken

Pagina: 1
Acties:

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Ik zou graag wat benchmarks doen in mijn auto. Ik wil graag op wat verschillende plekken onder de motorkap temperaturen meten en de luchtstroming onder de kap zou ik ook graag in kaart brengen. Daarnaast zou ik ook graag de luchtstroming meten bij het gebruik van verschillende luchtkanalen.

Ik heb al uitgezocht dat ik hiervoor een digitale temperatuurmeter nodig heb met een losse sensor/sonde, zodat ik deze onder de kap kan plaatsen en tijdens het rijden de waardes in de auto af kan lezen.

Daarnaast heb ik een anemometer nodig om de luchtstroming te kunnen meten. Die kan ik dan op verschillende plekken vastplakken en aflezen. Maar ook daarvoor kan moet ik eigenlijk een los display hebben oid om in de auto de waardes af te kunnen lezen.

Nu ben ik aan het zoeken gegaan naar dergelijke instrumenten, maar die zijn erg duur in aanschaf.... Zijn er misschien mensen hier die dergelijke apparatuur hebben en deze beschikbaar zouden willen stellen om wat te kunnen meten, of heeft iemand een idee of je dergelijke instrumenten ergens kan huren ofzo. Het mag wat kosten, maar niet de hoofdprijs... het is namelijk meer uit nieuwsgierigheid dan dat ik die gegevens echt nodig heb :)