Toon posts:

Goed CMS voor meerdere sites

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Voor ik de volgende dingen naar mijn hoofd krijg.
- Ik ben niet te lui om te zoeken
- ik heb gezocht

Nu mijn vraag. Zoals velen hier weten bestaan er vele CMS systemen in PHP waar je je site leuk mee kan onderhouden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Joomla, Drupal of enkele anderen.

Nu ben ik al tijden opzoek naar een CMS systeem (hoeft niet erg uitgebreidt te zijn) waar je met één keer inloggen meerdere websites kunt beheren, en deze ook makkelijk kan creëren.

Nu is eventueel een basis ook goed, aangezien ik het zelf wil door ontwikkelen naar mijn eigen wensen. Maar waarom steeds het wiel opnieuw uitvinden als het misschien al bestaat.

Iemand op de hoogte van een CMS in PHP waar je zonder losse installaties meerdere sites kunt beheren.

Alvast bedankt,
Sebastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 21:37

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je hebt gezocht? Mooi, wat heb je gevonden? Zat daar geen enkel systeem tussen wat je kon gebruiken?

PRG draait om het zelf programmeren. Niet over het gebruik van standaard software dus hier hoort je topic dan ook niet thuis. Voorlopig tik ik je topic even door naar DTE.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Creepy schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:35:
Je hebt gezocht? Mooi, wat heb je gevonden? Zat daar geen enkel systeem tussen wat je kon gebruiken?

PRG draait om het zelf programmeren. Niet over het gebruik van standaard software dus hier hoort je topic dan ook niet thuis. Voorlopig tik ik je topic even door naar DTE.
Ik heb in eerst instantie veel gezocht naar plugins voor Joomla, het leek me vrij raar dat ze nou net hier een beperking op zouden hebben. Hier niks over kunnen vinden.

Drupal was ik van op de hoogte dat dit niet mogelijk was aangezien ik er in verleden al discussie over meegekregen had.

Naderhand via google en hotscripts.com gezocht naar multisite cms, maar dan kom ik bij cms zoals cms madesimple die die mogelijkheid eigenlijk niet hebben.

Sebastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

http://www.cmsmatrix.org

Lijkt me een fantastisch uitgangspunt!

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Drupal kan volgens mij prima meerdere sites aan: http://groups.drupal.org/multisite

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:49:
[...]
Ik heb in eerst instantie veel gezocht naar plugins voor Joomla, het leek me vrij raar dat ze nou net hier een beperking op zouden hebben. Hier niks over kunnen vinden.
klik
Drupal was ik van op de hoogte dat dit niet mogelijk was aangezien ik er in verleden al discussie over meegekregen had.
klik

Ik denk dat er word gezegd dat je best kan zoeken. Desnoods kan je al in de communities rondkijken wat er al dan niet gedaan word. cmsmatrix is ook een leuk uitgangspunt om te zoeken wat jij met jouw cms systeem zou willen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
Drupal is zelfs prima in staat om dat af te handelen ja :-)
Pagina: 1